06 Октомври 2024неделя16:48 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Авиосекторът е в критично състояние

/ брой: 109

автор:Дума

visibility 156

От Асоциацията на българската авиационна индустрия (АБАИ) настояват за спешна безвъзмездна помощ на авиационния сектор в България в размер на 20% от оборота за 2018 и 2019 г. Това са отбелязали от бранша в писмо до Министерския съвет, премиера, министрите на транспорта, туризма и управлението на европейските средства. В писмото те настояват за конкретни действия, за да не бъде провален чартърният сезон, а авиационният бизнес - поставен на колене. Състоянието на авиосектора у нас продължава да бъде критично, заявява Тодор Иванджиков, председател на Асоциацията на българската авиационна индустрия.

По данни на "Евроконтрол" през 2020 г. спадът на пътнически полети по редовни линии е 65%. Родните авиокомпании, които осъществяват 70-80% от чартърните програми за България, не са реализирали никакви приходи в този период. Тези обстоятелства поставят авиацията в страната в ситуация на невъзможност да продължи да съществува без cпeшнa пoдкpeпa, зa дa oцeлeе в тeзи бeзпpeцeдeнтни форсмажорни ycлoвия. Възстановяването на сектора се очаква да бъде тежко и бавно и да продължи години - до 2024 или дори до 2025 г.

От асоциацията настояват за включване на фирмите от авиобранша в Плана за възстановяване на ЕС и безвъзмездно отпускане до 50% от общия оборот за двете години 2018 и 2019, които средства да бъдат използвани за възстановяване на сектора в рамките на следващите три години, както и възможност за безлихвени кредити до постъпване на безвъзмездната помощ по Плана за възстановяване. От бранша настояват за освобождаване на българските компании от плащане на такси към ГД "ГВА" по тарифа за поне 3 години.

Петролът не поскъпва заради забавянето на икономиката

автор:Дума

visibility 2521

/ брой: 189

Ски курортите вдигнаха цените на картите

автор:Дума

visibility 1915

/ брой: 189

Франция увеличава данъците на богатите

автор:Дума

visibility 2347

/ брой: 189

Хърватски войници няма да участват в конфликти

автор:Дума

visibility 2348

/ брой: 189

Доминикана масово депортира мигранти

автор:Дума

visibility 2360

/ брой: 189

Черна ирония

автор:Александър Симов

visibility 3992

/ брой: 189

Свинщина

автор:Мая Йовановска

visibility 5005

/ брой: 189

За икономиката

автор:Дума

visibility 4012

/ брой: 189

“БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА” има решенията за БЪЛГАРИЯ

автор:Дума

visibility 2419

/ брой: 189

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ