27 Юли 2024събота19:39 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Авиосекторът е в критично състояние

/ брой: 109

автор:Дума

visibility 116

От Асоциацията на българската авиационна индустрия (АБАИ) настояват за спешна безвъзмездна помощ на авиационния сектор в България в размер на 20% от оборота за 2018 и 2019 г. Това са отбелязали от бранша в писмо до Министерския съвет, премиера, министрите на транспорта, туризма и управлението на европейските средства. В писмото те настояват за конкретни действия, за да не бъде провален чартърният сезон, а авиационният бизнес - поставен на колене. Състоянието на авиосектора у нас продължава да бъде критично, заявява Тодор Иванджиков, председател на Асоциацията на българската авиационна индустрия.

По данни на "Евроконтрол" през 2020 г. спадът на пътнически полети по редовни линии е 65%. Родните авиокомпании, които осъществяват 70-80% от чартърните програми за България, не са реализирали никакви приходи в този период. Тези обстоятелства поставят авиацията в страната в ситуация на невъзможност да продължи да съществува без cпeшнa пoдкpeпa, зa дa oцeлeе в тeзи бeзпpeцeдeнтни форсмажорни ycлoвия. Възстановяването на сектора се очаква да бъде тежко и бавно и да продължи години - до 2024 или дори до 2025 г.

От асоциацията настояват за включване на фирмите от авиобранша в Плана за възстановяване на ЕС и безвъзмездно отпускане до 50% от общия оборот за двете години 2018 и 2019, които средства да бъдат използвани за възстановяване на сектора в рамките на следващите три години, както и възможност за безлихвени кредити до постъпване на безвъзмездната помощ по Плана за възстановяване. От бранша настояват за освобождаване на българските компании от плащане на такси към ГД "ГВА" по тарифа за поне 3 години.

България пак се размина с нови влакове

автор:Дума

visibility 1086

/ брой: 141

Най-опасният пожар са некадърниците с власт

автор:Дума

visibility 1078

/ брой: 141

КЗК даде зелена светлина на БАКБ да купи Токуда банк

автор:Дума

visibility 878

/ брой: 141

Военен съюз срещу Иран

автор:Дума

visibility 998

/ брой: 141

ЕК заведе три дела срещу България

автор:Дума

visibility 1035

/ брой: 141

Гърция екстрадира българин в САЩ

автор:Дума

visibility 932

/ брой: 141

Германия отказва войници и оръжия срещу Русия

автор:Дума

visibility 973

/ брой: 141

Душата и сърцето на БСП

автор:Александър Симов

visibility 475

/ брой: 141

Бузлуджа е началото

visibility 367

/ брой: 141

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ