26 Октомври 2024събота06:39 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Авиосекторът е в критично състояние

/ брой: 109

автор:Дума

visibility 167

От Асоциацията на българската авиационна индустрия (АБАИ) настояват за спешна безвъзмездна помощ на авиационния сектор в България в размер на 20% от оборота за 2018 и 2019 г. Това са отбелязали от бранша в писмо до Министерския съвет, премиера, министрите на транспорта, туризма и управлението на европейските средства. В писмото те настояват за конкретни действия, за да не бъде провален чартърният сезон, а авиационният бизнес - поставен на колене. Състоянието на авиосектора у нас продължава да бъде критично, заявява Тодор Иванджиков, председател на Асоциацията на българската авиационна индустрия.

По данни на "Евроконтрол" през 2020 г. спадът на пътнически полети по редовни линии е 65%. Родните авиокомпании, които осъществяват 70-80% от чартърните програми за България, не са реализирали никакви приходи в този период. Тези обстоятелства поставят авиацията в страната в ситуация на невъзможност да продължи да съществува без cпeшнa пoдкpeпa, зa дa oцeлeе в тeзи бeзпpeцeдeнтни форсмажорни ycлoвия. Възстановяването на сектора се очаква да бъде тежко и бавно и да продължи години - до 2024 или дори до 2025 г.

От асоциацията настояват за включване на фирмите от авиобранша в Плана за възстановяване на ЕС и безвъзмездно отпускане до 50% от общия оборот за двете години 2018 и 2019, които средства да бъдат използвани за възстановяване на сектора в рамките на следващите три години, както и възможност за безлихвени кредити до постъпване на безвъзмездната помощ по Плана за възстановяване. От бранша настояват за освобождаване на българските компании от плащане на такси към ГД "ГВА" по тарифа за поне 3 години.

262 000 специалисти не стигат на безнеса

автор:Дума

visibility 426

/ брой: 204

Млякото поскъпва с 400% от фермата до магазина

автор:Дума

visibility 443

/ брой: 204

Русия ратифицира пакта с КНДР

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 204

Турция атакува Сирия и Ирак след атентата

автор:Дума

visibility 524

/ брой: 204

Над 1/4 от американците се опасяват от война

автор:Дума

visibility 470

/ брой: 204

Средната заплата в Германия достигна 3444 евро

автор:Дума

visibility 421

/ брой: 204

Различните избори

автор:Александър Симов

visibility 473

/ брой: 204

Да върнем заедно държавата на хората

автор:Дума

visibility 496

/ брой: 204

100 решения за България

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 204

Ще се боря срещу социалната изолация и неравенствата

автор:Дума

visibility 524

/ брой: 204

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ