20 Април 2024събота13:04 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Англичани се отказаха от завода за електроавтомобили у нас

/ брой: 264

автор:Христо Христов

visibility 1381

Проектът за производство на електромобили в Стара Загора, който според премиера Бойко Борисов щеше да донесе инвестиция в размер на близо 100 млн. евро, няма да бъде реализиран, стана ясно от отговор на парламентарно питане. То бе отправено от депутата от Коалиция за България д-р Евгений Желев към министъра на икономиката Трайчо Трайков, след като изминаха почти две години от медийното "израдване" на премиера, който при посещението си в Лондон през 2010 г. обяви старт на голямата инвестиция, планирана от фирмите "Куоръс венчърс" и Zero Carbon 2020 (първата представена като английски инвестиционен фонд, а втората като британска компания). Според тези намерения предприятието трябваше да произвежда по 5000 коли през първите 3 години и да открие около 250 работни места. Производството трябваше да стартира около юли 2010 г. В Стара Загора щяха да се сглобяват два модела - градска версия и спортен модел от ново поколение, които ще издържат до 300 км с едно зареждане (при среден пробег на електромобилите по света от 150 км). Отпадането на проекта според министър Трайков се дължало на отказа на фонда "Куоръс венчърс" от реализацията му и искането на другата компания за държавно участие. През януари т.г. бяхме информирани от "Куоръс венчърс", че се оттеглят и всички въпроси и дискусии за по-нататъшната реализация на проекта следва да се отнасят към Zero Carbon 2020, съобщи министърът. От наша страна е представена подробна информация за принципните възможности за осигуряване на финансова подкрепа чрез участие в обявени процедури по ОП "Конкурентоспособност", както и по реда на Закона за насърчаване на инвестициите. Запознали сме компанията с възможните схеми за финансиране, но до момента няма подадени документи за кандидатстване от страна на Zaro Carbon 2020. Неофициално се знае, че компанията не разполага с достатъчно ликвидност и искат предварително финансиране, което ние не можем да предоставим, заявява министърът в писменият си отговор до д-р Желев.

 

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ