20 Октомври 2024неделя11:06 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

За шестицата

/ брой: 31

автор:Деси Велева

visibility 125

Столичната община май за първи път директно видя в събота как десетки софиянци вдигнаха табели с шестица. За съжаление на Фандъкова шестицата не е оценка за работата на кметството. Тя е символ на несвършеното, на разочарованието, на огорчението. Софиянци от "Лозенец" излязоха на протест срещу закриване на трамвай 6 и демонстрираха не само категоричното си нежелание за осъществяване на това кметско намерение, но и обидата си от разнопосочните общински изявления за бъдещето на този екологичен и удобен транспорт.
За да замажат положението и в опит да спрат протеста, още в петък подчинените на кметицата излязоха с категоричното твърдение, че закриване не се предвижда, а само временно изместване. Това обаче коренно противоречи на изказаната позиция от самата Фандъкова в края на януари, когато в същото това медийно пространство обясни, че трамваят дублира метрото и следователно е ненужен. На кои лъжи да вярваме, логично питат столичани.
Вместо да се оплитат в разни версии, от общината можеха просто да попътуват малко с обществения транспорт, да видят къде има задръствания, наплив на пътници, липса на интерес... Тогава щяха да имат далеч по-добра преценка какво е нужно и какво не. Иначе излиза налице най-простото заключение - правим нещата толкова сложни за столичани, че те да са принудени да сменят все повече превозни средства и да дупчат все повече билети... Получава се така, че колкото повече се променя транспортната схема на София, колкото повече метро се строи, вместо придвижването да става по-лесно, то все повече се усложнява. Това, че общината няма цялостна визия за транспорта на София, не е новина. Всичко в кметството се прави на парче, без обществени обсъждания, без експертна оценка. И накрая се получават такива "временни" премествания, които скоро стават постоянни, а столичани пак остават излъгани.

Чуждите инвестиции се сринаха със 77% за година

автор:Дума

visibility 1578

/ брой: 199

Завършването на първия лот от "Хемус" се отлага

автор:Дума

visibility 1582

/ брой: 199

61% от питейната вода у нас се губи

автор:Дума

visibility 2113

/ брой: 198

Планът на Зеленски удари на камък в НАТО

автор:Дума

visibility 1612

/ брой: 199

Атина против двустранните мигрантски споразумения

автор:Дума

visibility 1630

/ брой: 199

София и Скопие ще строят Коридор №8

автор:Дума

visibility 1880

/ брой: 199

Аржентина и България заедно на Антарктида

автор:Таня Глухчева

visibility 1812

/ брой: 199

Безсрамие!

автор:Мая Йовановска

visibility 2100

/ брой: 199

Мутра „спасител“

автор:Юри Михалков

visibility 1912

/ брой: 199

100 решения за България

автор:Дума

visibility 1609

/ брой: 199

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ