28 Март 2024четвъртък14:41 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Цена и качество

/ брой: 137

автор:Евгени Гаврилов

visibility 300

Ремонтът на магистрала "Тракия" между Стара Загора и Чирпан завърши в едната посока и участъкът бе пуснат за движение. Вместо това да е повод за радост в отпускарския сезон - пак проблем. Експерти установили, че пътната маркировка не отговаря на минималните изисквания за светлоотразителност. Освен това се оказало, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см. Не е ясно кой е виновен - старото или новото ръководство на АПИ, но фактът си е факт.

Обществена тайна е, че от асфалт се краде най-бързо и най-много. И тук възниква големият въпрос - защо сравнително нов магистрален участък е в катастрофално състояние. Отговорът е елементарен. Това е резултатът от сбърканата политика на правителствата на ГЕРБ и вихрещата се корупция в тази област. Разкрития на служебното правителство само доказаха всеизвестната истина. Още през 2011 г. социалистите алармираха в парламента, че тези лотове от аутобана се строят с некачествени материали, че в основата на пътя реално се полага пепел, което ще бъде пагубно при експлоатацията на трасето. Тогава представителите на левицата бяха изкарани едва ли не национални предатели. "Предатели", чиито верни твърдения животът доказва и днес.

Но ако е само нарицателният участък Стара Загора - Чирпан, здраве му кажи. Оказа се, че има селски пътища, за които при управлението на ГЕРБ са плащани над 1 милион лева на километър. Пътен възел "Белокопитово" край Шумен бе силно оскъпен и закъснял. Тунелът в Кресненското дефиле се оказа близо 14 пъти по-скъп от най-дългия тунел в света - Лердалския в Норвегия. "Златна" бе и автомагистрала "Люлин", чиято средна цена стигна 9,6 милиона евро за километър. Това са само няколко примера, които показват порочната практика за усвояване на европейски и национални средства за инфраструктура. С облагодетелстване на фирми, близки до отишлата си власт. Резултатът - хем скъпо, хем некачествено.

Без паспортна проверка за пътуващи от и за шенгенски държави

автор:Дума

visibility 224

/ брой: 59

Светофарите с различни сигнали за посоките

автор:Дума

visibility 231

/ брой: 59

Върнаха 48 млн. лв. от аванса за правителствения комплекс

автор:Дума

visibility 214

/ брой: 59

Протест в Унгария срещу корупцията

автор:Дума

visibility 242

/ брой: 59

Педро Санчес против независимост на Каталуня

автор:Дума

visibility 186

/ брой: 59

Израел ликвидирал командир №3 на Хамас

автор:Дума

visibility 218

/ брой: 59

Накратко

автор:Дума

visibility 167

/ брой: 59

Рецепта за катастрофа

автор:Дума

visibility 243

/ брой: 59

Пътят надолу*

автор:Валерия Велева

visibility 194

/ брой: 59

Цялата соросоидна сган - вън!

visibility 218

/ брой: 59

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ