"Топлофикация София" пусна нови електронни услуги
/ брой: 37
"Топлофикация София" пусна допълнителен пакет електронни услуги, достъпни за всеки абонат с регистрация в профила "Моят портал" на www.toplo.bg, съобщиха от дружеството. В пакета са включени 17 от най-честите поводи за посещение на клиентските центрове - промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка за дължими суми, справка за извършени плащания и др.
Индивидуалната платформа "Моят портал" е свободна за достъп от всички клиенти на дружеството след регистрация с актуален имейл адрес. До момента тя предоставяше на абонатите възможност да получават съобщения за планови ремонти и аварии, известия за просрочена фактура, справка за издадените фактури през последните 36 месеца и др.
Новият пакет електронни услуги е разработен със сигурен процес по идентификация на потребителя. Модулът дава възможност потребителят да заяви и проследи статуса на исканата услуга, да заплати онлайн дължимите такси, както и да получи междувременна обратна връзка по своето заявление, съобщават от "Топлофикация София".