16 Юли 2025сряда21:18 ч.

Спират две от линиите на нощния градски транспорт

/ брой: 10

автор:Дума

visibility 3783

След бурни дебати Столичният общински съвет подкрепи доклад на общинските съветници Ваня Григорова от групата на "БСП за България" и на Карлос Контрера от ВМРО да бъдат спрени две от линиите на нощния градски транспорт - №3 и №4, а другите две - №1 и №2, да обслужват пътници само в петък и събота. Предложението бе подкрепено от групите на ГЕРБ, БСП, ИТН и "Синя София", както и от общински съветници без партии. Против гласува групата на кмета Васил Терзиев - ПП-ДБ-"Спаси София", "Възраждане" и един от групата на БСП - Войслав Тодоров, който е представител на коалиционния партньор "Изправи се, БГ".   
В доклада на Григорова и Контрера се казва, че издръжката на нощния транспорт е скъпа при малък пътникопоток в момент, в който "Столичен автотранспорт" страда от липса на водачи. Вносителите изчислиха, че от януари до септември м.г. разходите за обслужване на нощните линии са около 1,1 млн. лв., а приходите от нощни карти с цена от 2 лв. са 249 532 лв. На този фон данните за пътникопотока показват, че линиите се използват предимно от и до Студентски град, като най-натоварени са линии N1 и N2 в петък и събота. С цел оптимизиране на натоварването върху водачите, намаляването на извънредния труд и по-оптималното разпределяне на превозния състав Григорова и Контрера предложиха промяна в транспортната схема.

Тръмп плаши Русия с "тежки мита"

автор:Дума

visibility 385

/ брой: 129

Лавров се срещна със Си Дзинпин

автор:Дума

visibility 379

/ брой: 129

Разследват евродепутат, за когото Аушвиц е "фейк"

автор:Дума

visibility 399

/ брой: 129

Символ

автор:Александър Симов

visibility 389

/ брой: 129

Приключи ли терапията

автор:Евгени Гаврилов

visibility 382

/ брой: 129

Епични провали

visibility 394

/ брой: 129

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ