Социалното министерство се оказа най-големият рекламодател по еврофондовете
/ брой: 210
Социалното министерство е най-големият рекламодател със средства от европейските фондове, става ясно от месечната справка на Министерския съвет. На 25 август МТСП е сключило договор за популяризиране на дейностите по ОП "Развитие на човешките ресурси" на стойност 360 000 лв. Това е и най-големият договор, който управляващите са сключили миналия месец. С последния договор общият размер на средствата за популяризиране на европейската програма, която се управлява от МТСП през програмен период 2014-2020 година, надвишава 2,5 млн. лв.
Договорите по ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" са малко над 800 хил. лв. По ОП "Околна среда" 2014-2020 година има сключени договори за над 100 000 лв. По ОП "Регионално развитие" ще бъдат изплатени над 1,6 млн. лв., като само по договора за логистика и провеждане на събития, касаещи изпълнението на проекти по програмата, е за един милион лева. Няма данни договори, сключени от земеделското и икономическото министерства за популяризиране на европейските програми.
През август Министерството на околната среда и водите си е поръчало 30 000 книжки за оцветяване на стойност близо 30 000 лв.
За въвеждащо обучение на бенефициентите по ОП "Наука и образование за интелигентен растеж" МОН е сключило договор за близо 12 000 лв. Малко над 77 000 лв. ще платят от Управляващия орган на ОП "Добро управление" по два договора за печатни и рекламни материали.