Скайп атакува социалните мрежи
/ брой: 84
С кампания на стойност 12 милиона долара Скайп атакува социалните мрежи в опит да изтъкне преимуществата си и да спечели повече потребители от конкурентите си. Рекламна акция на територията на Великобритания и САЩ цели да покаже на хората, ползващи интернет функционалностите, които отличават програмата от останалите онлайн платформи.
"Време е за Скайп" атакува както туитър, така и фейсбук и всички видове програми за виртуална комуникация. От компанията подчертават, че видеовръзките предлагат по-активно общуване, отколкото социалните мрежи, които залагат на кратките съобщения.
"Кога стана прието да честитите рождения ден на майка си с текстово съобщение?", "Хората са създадени да гледат, слушат и чувстват" са само част от провокативните слогани, които заляха Великобритания и са на път към САЩ. Заложено е на уголемени и подчертани изречения, чиято цел е да грабнат вниманието на хората и да ги накарат да се замислят за начина, по който общуват, обясняват представителите на Скайп. Те изтъкват преимуществата на видеоконферентните връзки, споделянето на файлове и обаждането до мобилни телефони, които са като запазена марка на онлайн платформата.