23 Юни 2024неделя14:43 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

С 5 на сто се повишили цените на коли втора ръка

/ брой: 24

автор:Дума

visibility 38

Намалява предлагането на автомобили втора употреба в чужбина. Причината е, че в западните държави все по-малко се купуват нови коли заради притеснения за доходи в бъдеще. Това каза Любомир Доросиев, заместник-председател на Асоциацията на вносителите на автомобили пред "Фокус". Още с излизането на новата кола от магазина се губи 30% от стойността й, а за тези четири-пет години, в които човек ще я кара, губи 70-80% от това, което е платил - автомобилът се обезценява. Това е и тенденция на българския пазар, много коли свалиха цените и почти не се купуват, каза той.
По думите му от пет-шест месеца в чужбина вече няма евтини коли втора ръка. Освен това се налага българските търговци да ги купуват на по-високи цени заради конкуренцията, която оказват по-платежоспособните поляци, чехи, руснаци. Това, по думите му, не се усеща на българския пазар, защото търговците у нас са намалили маржовете си на печалба.
Мисля, че българинът няма да усети това повишение, защото то е не повече от 5%. То е почти незабележимо, но го има като факт и ние го компенсирахме с нашите печалби. Ако преди години се искаше 1000-1300 лв. печалба от един автомобил до 10 000 лева, в момента сме я свалили на 500-700 лева, казва Доросиев. Скъпите автомобили (от 30 000 лева нагоре) в момента се намират евтино на западния пазар, защото няма купувачи за тази стока. Сега има доста добри предложения за скъпи коли, но те не могат да се реализират и на българския пазар, каза той.
 

БНБ алармира за бум на фалшиви столевки

автор:Дума

visibility 185

Таксиджиите нащрек: индийците им взимат хляба

автор:Дума

visibility 1125

/ брой: 116

Алкохолът и тютюнът у нас - най-евтини в ЕС

автор:Дума

visibility 1013

/ брой: 116

Русия и Виетнам - все по-близки

автор:Дума

visibility 1251

/ брой: 116

Шолц търси решение за миграцията

автор:Дума

visibility 1048

/ брой: 116

"Хизбула" заплаши и Кипър

автор:Дума

visibility 1008

/ брой: 116

Още един провал

автор:Деси Велева

visibility 1237

/ брой: 116

По-добри времена

автор:Мая Йовановска

visibility 1106

/ брой: 116

За късия хоризонт

visibility 1081

/ брой: 116

Войната, която пак ни напомня: "Хора, бдете!"

автор:Евгений Белий

visibility 1135

/ брой: 116

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ