13 Май 2024понеделник23:53 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Робърт Дауни-младши крачи към промяната

/ брой: 192

автор:Дума

visibility 98

Едно от най-популярните лица на големия екран - Робърт Дауни-младши, участва в оформянето на творческа концепция на кампанията на прочута марка, чийто фокус е промяната. "Change" е пресъздадена чрез уникални интерпретации на акронима HTC. Актьорът е подписал 2-годишен договор с технологичния гигант, който прави смела крачка напред към ново бранд позициониране.
Актуалната платформа ще бъде въведена на три етапа, като се започне с рекламна кампания, обясняваща по забавен начин какво означава HTC за различните хора. Втората фаза акцентира върху иновациите на марката (BlinkFeed, Video Highlights и BoomSound) и това как тя променя облика на мобилната индустрия. Рекламните клипове ще бъдат фокусирани върху това как продуктите на бранда със 17-годишна история помагат на потребителите да внасят промяна в своя живот. Кампанията използва иновативен подход и включва широк спектър от традиционни и дигитални медии.

500 000 агнета продадени за празниците

автор:Дума

visibility 425

/ брой: 87

800 000 българи тръгват за сезонна работа в чужбина

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 87

Правят електронна партида за всеки имот

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 87

Уникредит подменя картите на 1 милион клиенти в България

автор:Дума

visibility 429

/ брой: 87

Москва започна офанзива в Харковска област

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 87

Силяновска се закле като президент на "Македония"

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 87

Захарова изгледала "погребението" на Европа

автор:Дума

visibility 456

/ брой: 87

Русия откри запаси от нефт и газ в Антарктида

автор:Дума

visibility 459

/ брой: 87

Тихи фанфари

автор:Аида Паникян

visibility 457

/ брой: 87

Тъжна равносметка

автор:Велизар Енчев

visibility 463

/ брой: 87

Големият скок на Китай

visibility 507

/ брой: 87

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ