Робърт Дауни-младши крачи към промяната
/ брой: 192
Едно от най-популярните лица на големия екран - Робърт Дауни-младши, участва в оформянето на творческа концепция на кампанията на прочута марка, чийто фокус е промяната. "Change" е пресъздадена чрез уникални интерпретации на акронима HTC. Актьорът е подписал 2-годишен договор с технологичния гигант, който прави смела крачка напред към ново бранд позициониране.
Актуалната платформа ще бъде въведена на три етапа, като се започне с рекламна кампания, обясняваща по забавен начин какво означава HTC за различните хора. Втората фаза акцентира върху иновациите на марката (BlinkFeed, Video Highlights и BoomSound) и това как тя променя облика на мобилната индустрия. Рекламните клипове ще бъдат фокусирани върху това как продуктите на бранда със 17-годишна история помагат на потребителите да внасят промяна в своя живот. Кампанията използва иновативен подход и включва широк спектър от традиционни и дигитални медии.