26 Април 2024петък16:24 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ремонтът на "Витиня" струва колкото нов тунел

/ брой: 32

автор:Дума

visibility 380

Ремонтът на тунел "Витиня", който е 1195 метра от магистрала "Хемус", ще струва почти колкото е цената на нов тунел, отбелязва "Медиапул". От Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) посочват, че индикативната стойност на ремонта на тръбата за София ще е около 50 млн. лв., но се очаква да поскъпне до завършването й. За сравнение ремонтът на същата тръба, но в посока към Варна, излезе 22 млн. лв., а строителството на двойно по-дългия бъдещ тунел "Железница" на магистрала "Струма" струва 185 млн. лв.

Реконструкцията на "Витиня" започна през юни 2016 г. и би трябвало да приключи до края на годината, напомнят от АПИ. Ремонтът се изпълнява от държавната компания "Автомагистрали", която бе избрана без обществена поръчка заради вратичка в закона. АПИ твърди, че фирмата "работи изключително мобилизирано" по "Витиня".

Припомняме, че в началото тогавашният регионален министър Николай Нанков уверяваше, че ремонтът ще продължи само 2 месеца, защото тунелът бил в по-добро състояние. Тези дни обаче АПИ съобщи, че се "очаква строителните дейности да завършат през втората половина на 2020 г." като се оправда с "множество пукнатини в облицовката и кухини". За запълването им били използвани над 2500 куб. м бетон и 55 км анкери за укрепване на тръбата. Повече инвестиции имало и заради евростандартите за безопасност, твърдят от АПИ.

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 246

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 261

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 219

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 229

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 288

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 255

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 185

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 269

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 255

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 223

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 244

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ