23 Април 2024вторник09:53 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ремонтът на "Витиня" струва колкото нов тунел

/ брой: 32

автор:Дума

visibility 377

Ремонтът на тунел "Витиня", който е 1195 метра от магистрала "Хемус", ще струва почти колкото е цената на нов тунел, отбелязва "Медиапул". От Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) посочват, че индикативната стойност на ремонта на тръбата за София ще е около 50 млн. лв., но се очаква да поскъпне до завършването й. За сравнение ремонтът на същата тръба, но в посока към Варна, излезе 22 млн. лв., а строителството на двойно по-дългия бъдещ тунел "Железница" на магистрала "Струма" струва 185 млн. лв.

Реконструкцията на "Витиня" започна през юни 2016 г. и би трябвало да приключи до края на годината, напомнят от АПИ. Ремонтът се изпълнява от държавната компания "Автомагистрали", която бе избрана без обществена поръчка заради вратичка в закона. АПИ твърди, че фирмата "работи изключително мобилизирано" по "Витиня".

Припомняме, че в началото тогавашният регионален министър Николай Нанков уверяваше, че ремонтът ще продължи само 2 месеца, защото тунелът бил в по-добро състояние. Тези дни обаче АПИ съобщи, че се "очаква строителните дейности да завършат през втората половина на 2020 г." като се оправда с "множество пукнатини в облицовката и кухини". За запълването им били използвани над 2500 куб. м бетон и 55 км анкери за укрепване на тръбата. Повече инвестиции имало и заради евростандартите за безопасност, твърдят от АПИ.

Токът за бита остава регулиран поне още година

автор:Дума

visibility 327

/ брой: 76

Поръчката за бързите влакове до морето "дерайлира"

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 76

ДАИ е с нов автопарк за над 6,3 млн. лв.

автор:Дума

visibility 306

/ брой: 76

Фискалният резерв се оказа 10,9 милиарда лева

автор:Дума

visibility 345

/ брой: 76

Канарските острови на бунт срещу туристите

автор:Дума

visibility 408

/ брой: 76

2400 евро за раждане на дете в Гърция

автор:Дума

visibility 398

/ брой: 76

Задържан за бомбена заплаха в Дания

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 76

Накратко

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 76

Пълзяща цензура

автор:Нора Стоичкова

visibility 359

/ брой: 76

Ех, бедни Главчев...

visibility 419

/ брой: 76

Тръмп не е изход

visibility 313

/ брой: 76

Договорът с "Боташ" е един от най-корупционните

автор:Дума

visibility 363

/ брой: 76

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ