19 Май 2024неделя03:42 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Повечето потребители търсят стоки с намаление

/ брой: 52

автор:Дума

visibility 168

Kризата с КОВИД-19 е довела до това 67% от потребителите да обръщат все по-голямо внимание на намаленията в магазините. Това са само част от промените в потребителското поведение на българите според данни от национално представително пазарно проучване "Потребителите и кризата". Само 33,1% споделят, че цената има същото значение за тях, както и преди пандемията. 18,4% са усетили кризата най-много и цената на хранителните продукти, а и не само, в магазините е станала водеща за тях при пазаруването. Само 7% държат на качеството, а не на цената.

62% посочват, че вярват в промоциите и често купуват стоки с намаления, като доверието към промоциите е еднакво високо при жените и мъжете. Двойно по-малко - 30,4%, е делът на анкетираните, които не вярват на промоциите, но се изкушават от ниските цени. Само 7,5% не вярват на промоциите и ги избягват. Водещата част от потребителите - 65,7%, залагат на качеството на стоките, но обръщат внимание и на цената. За 26,3% именно цената е водещ фактор, но обръщат внимание на качеството.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1133

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1079

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1108

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1215

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1134

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1249

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1082

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1299

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1243

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1187

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ