20 Април 2024събота14:39 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Потъване по план

/ брой: 27

автор:Мая Йовановска

visibility 1717

Поредица от събития очертават ясната тенденция, че властта напълно се отказва от БДЖ и ще остави националния ни превозвач да загине. По план. 

БДЖ ми е приоритет, заяви транспортният министър Росен Желязков. Освободи се от ръждясалото ръководство. Новото обаче продължи линията - поетият ангажимент да се купят нови влакове няма да се случи. Щели да се наемат стари срещу 2 млн. лв. Над 2 г. се проточи проблемът с ремонта на "Дезиро"-то, но, видиш ли, БДЖ било финансово стабилно. Попитахме защо. Мъглата около този въпрос се разсейва. Лошото е, че, както пееше великият Тодор Колев: след мъглата... пак мъгла.

На първо четене е приет закон, който либерализира вътрешния жп пазар за европейски превозвачи. Защо сега, а не през 2024 г., когато той трябваше да се отвори. Казано просто, чуждите играчи ще дойдат с новите си влакове и ще прилапат най-доходоносните отсечки, а за БДЖ ще останат губещите. Ако то обаче оцелее, което изглежда слабо вероятно с политиката на властта. 

Комай не само потъването на БДЖ-то, което е част от националната сигурност и има важна социална и регионална функция, върви по план, но и това на държавата - все повече автобусни линии в слабо населени райони започнаха да гърмят заради орязани държавни субсидии.

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ