02 Май 2024четвъртък06:46 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Пияни хлебарки

/ брой: 97

автор:Мара Трифонова

visibility 2420

Транспортният министър Московски заяви вчера, че шест различни служби към транспортното министерство, Агенция "Пътна инфраструктура", митниците и МВР в момента извършват контрол на пътя, като често проверките им се дублират. Според него "правилният подход е те да се обединят в една структура, служителите на която са добре финансово мотивирани". За финансовата мотивация е ясно, но той не обясни конкретно как трябва да изглежда това звено. Дали пък не смята за добре част от хората от неговото министерство да минат под пагон, или пък в КАТ да станат цивилни? Сигурно има дублиране на функции, но от друга страна, не е ли логично, когато става въпрос за контрол, да функционират независими звена? Или пак се пече някое законовъведение, за което той отдалече тръгва с пиара? Все въпроси, на които управляващите не само не дават конкретни отговори, но и сигналите им са неясни и объркващи.
Самият Московски наскоро предложи разделяне на Закона за движение по пътищата на три отделни. Като мярка за прекратяване на порочните практики. Въпросът е дали и действащият закон се спазва. И не се ли "чете" според случая, както дяволът евангелието, щом самият министър говори за порочни практики.
От друга страна, когато станаха арестите, главният прокурор Цацаров препоръча реформа в ДАИ, защото според него там е концентрирана прекалено много власт. Московски пък предлага обратното - още по-голяма концентрация. Защото какво друго е обединяването на всичко в една структура? Изобщо хората на властта се лутат като пияни хлебарки насам-натам.
А Цацаров не е лошо първо да отговори, предвид старите случаи на уличени в ДАИ, има ли осъдени за корупция. Или сега целта е един да се вкара в затвора, за да се успокои Борисов и от ЕС да го оставят на мира?
Колкото до транспорта - там се очертава все по-задълбочаващ се хаос.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 331

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 322

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 315

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 326

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 419

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 373

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 329

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 402

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 357

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ