26 Април 2024петък09:11 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Пияни хлебарки

/ брой: 97

автор:Мара Трифонова

visibility 2392

Транспортният министър Московски заяви вчера, че шест различни служби към транспортното министерство, Агенция "Пътна инфраструктура", митниците и МВР в момента извършват контрол на пътя, като често проверките им се дублират. Според него "правилният подход е те да се обединят в една структура, служителите на която са добре финансово мотивирани". За финансовата мотивация е ясно, но той не обясни конкретно как трябва да изглежда това звено. Дали пък не смята за добре част от хората от неговото министерство да минат под пагон, или пък в КАТ да станат цивилни? Сигурно има дублиране на функции, но от друга страна, не е ли логично, когато става въпрос за контрол, да функционират независими звена? Или пак се пече някое законовъведение, за което той отдалече тръгва с пиара? Все въпроси, на които управляващите не само не дават конкретни отговори, но и сигналите им са неясни и объркващи.
Самият Московски наскоро предложи разделяне на Закона за движение по пътищата на три отделни. Като мярка за прекратяване на порочните практики. Въпросът е дали и действащият закон се спазва. И не се ли "чете" според случая, както дяволът евангелието, щом самият министър говори за порочни практики.
От друга страна, когато станаха арестите, главният прокурор Цацаров препоръча реформа в ДАИ, защото според него там е концентрирана прекалено много власт. Московски пък предлага обратното - още по-голяма концентрация. Защото какво друго е обединяването на всичко в една структура? Изобщо хората на властта се лутат като пияни хлебарки насам-натам.
А Цацаров не е лошо първо да отговори, предвид старите случаи на уличени в ДАИ, има ли осъдени за корупция. Или сега целта е един да се вкара в затвора, за да се успокои Борисов и от ЕС да го оставят на мира?
Колкото до транспорта - там се очертава все по-задълбочаващ се хаос.

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 306

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 333

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 384

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 316

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 299

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 346

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 255

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 393

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 324

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ