02 Май 2024четвъртък22:57 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Пилот е виновен за катастрофата на "Еърбъс А320"?

/ брой: 69

автор:Дума

visibility 19

Мистерията около самолетната катастрофа във Френските Алпи се засилва. Данните от записите на разговорите в пилотската кабината показват, че един от пилотите е бил заключен извън кабината, твърди вестник "Ню Йорк таймс", позовавайки се на един от участниците в разследването. Според източник на изданието от екипа следователи, разследващи катастрофата, за това свидетелстват записите в откритата черна кутия.
"Мъжът първоначално леко чука на вратата, но не получава отговор", казва следователят, пожелал анонимност. След това той чука по-силно, но също няма отговор. Чува се как думка по вратата", подчертава той. "В началото на полета се чуваше екипажът да говори нормално, след това се чува звукът от преместване назад на пилотската седалка, врата, която се отваря и затваря след това. Чува се как се чука на вратата и после няма разговор до момента на удара", посочва източникът.
По време на разговорите си двамата пилоти са говорели на немски. В края на полета зазвучава аларма, показваща, че земята е близо.
Информацията за излизането на пилота към момента не се потвърждава от "Луфтханза". Авиокомпанията заяви, че в момента главното е "да не се участва в различни спекулации". Малко по-късно обаче германската прокуратура потвърди, че само единият от двамата пилоти е бил в кабината на разбилия се "Еърбъс" в момента на катастрофата.
Междувременно в специализирани форуми за летци и пилоти експерти обсъждат възможните причини за катастрофата. Все повече стават мненията за две възможни причини за катастрофата. Първата е загуба на съзнание от пилота в пилотската кабина било от лоша или отровена храна, било от недостиг на въздух. Втората е самоубийствен акт на пилота, решил да приключи със земните си дела. Експерти твърдят, че на база публикуваните данни за снижаването на самолета, той е бил на автопилот до последния момент. Радиомълчанието на самолета също поражда подобни мисли.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 715

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 696

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 652

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 703

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 848

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 734

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 659

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 829

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 699

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 765

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ