04 Май 2024събота01:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Обратно движение

/ брой: 116

автор:Деси Велева

visibility 369

Истинска офанзива за паркирането в задръстената столица започнаха управляващите през последните дни. Първо обявиха, че ще правят паркинги съвместно с частни фирми, а впоследствие подготвиха мащабни промени за реорганизация на платеното почасово паркиране. Ще рече човек, че проблемите в тази област са от вчера и изведнъж се налагат спешни действия на загрижената администрация. Точно сега, когато вместо помощ за хората при епидемията, им се налагат нови тежести!

Общото в двете планирани изменения е, че някой ще спечели доста. И този някой няма да е софиянецът. В първия случай той ще загуби от допълнителни разходи, които ще трябва да направи, за да си остави колата в новите частни паркинги. Защото те няма да са безплатни. Във втория случай ще трябва да плаща по-често и на повече места, за да си остави колата за два часа.  

Общината много хитро се измъкна от набиращата скорост кризисна ситуация с липсата на места за паркиране в града. Вместо да построи самата тя общински безплатни паркинги, прехвърля тази отговорност на друг, като на всичкото отгоре ще предоставя на този друг свои терени. Така фирмата Х ще печели от чужда собственост, като вероятно ще се опита да направи символични инвестиции.  

Тук отново изниква въпросът къде отиват милионите левове, които всяка година Центърът за градска мобилност събира от платените синя и зелена зона? Това е въпрос, който пряко кореспондира със следващата заявена голяма крачка на ГЕРБ - драстичното разширяване на по-скъпата синя зона в центъра на града и увеличаването на работното й време. Как така се получи, че хем ще се вземат повече пари от столичани, хем няма да им се осигурят безплатни или поне нискотарифни паркинги из града? Все по-интересно става да се разбере къде ще отиват новите постъпления от надутите почасови платени зони? Ами пак там. Там, където отиват и сегашните приходи. Който иска да ги търси...  

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1078

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1053

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 973

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1095

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1266

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1085

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1031

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1236

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1056

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1176

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ