24 Септември 2020четвъртък10:56 ч.

Новият Mercedes E 63 прави преврат в AMG

/ брой: 21

автор:Дума

visibility 1371

Обновените седан и комби варианти на Mercedes-Benz E 63 AMG предлагат постоянно задвижване на четирите колела като опция, форсиран до 557 к. с. мотор, нов стил и 585 "кончета" за топ-версията S-model. Новият стил на спортната марка AMG на Mercedes-Benz се олицетворява от новите, доста по-различни брони, специални пластини на праговете и радиаторна решетка с двоен хоризонтален ламел. Те са пример за това как ще изглеждат не само всички нови модели на AMG, но и стандартните мерцедеси с популярните тунинг-пакети тип AMG.
От обновенотоо семейство на Mercedes-Benz E-class очаквахме известна промяна още преди представянето му на автосалона в Детройт този месец, но реалността надмина всички очаквания. Всички членове на новото Е-семейство, вариант 2014-а, както е прието с година напред да се обозначават новите модели в Щатите - седанът, комбито, купето и кабриолетът, са получили кардинално нов, много по-съвременен дизайн и максимално са се приближили по нивото на пасивната си и активна безопасност до флагманските модели от семейството S-class. Извън всякакви съмнения този планиран рестайлинг в средата на "жизнения" цикъл на модела предлага предостатъчно новости.
Най-сериозната промяна е преобразуването именно на топ-версията E 63 с получаването на пълно задвижване на двата моста /за пръв път при моделите с емблема AMG!/, както и въплъщаването в тях на новата дизайнерска философия на спортната подмарка, нарушавайки досегашните основни правила в AMG-иерархията.
E AMG вариантите се различават от стандартните E-мерцедеси, не само с по-мощния си силов агрегат, но и със спортното си шаси с друга кинематика - например при всички колела ъгълът на наклона е с доста голям "минус". При E 63 отзад са монтирани още автоматични пневмоелементи, поддържащи просвета на едно и също ниво, независимо от натоварването на задния мост. 
Безспорно главната промяна е внедряването на постоянно задвижване на четирите колела с безпрецедентно досега за мерцедесите съотношение на разпределението на въртящия момент към различните мостове - 67:33 в полза на задните колела. Това позволява на AMG 4Matic, по думите на създателите му, да демонстрира ярко изразен "задноприводен характер", което се допълва отлично от избирателната работа на спирачната система. Опционално пълно задвижване AMG 4Matic са получили още седан-купето CLS 63 AMG и комби-купето CLS 63 AMG Shooting Brake.
Раздатъчната кутия е събрана в корпуса на седемстепенната предавателна кутия, заедно с пакета "мокри" фрикциони на съединителя. Вариантът AMG 4Matic разширява на първо място предложенията за пазара на варианта Е 63, при което, независимо от допълнителното нарастване със 70 килограма на масата на колата заради системата 4х4, топ-вариантът е достатъчно пъргав - във версията  S-Model се ускорява от място до 100 км/ч. за 3,6 сек. Това постижение е равно на това на супермодела на марката SLS AMG Black Series.
Седанът със задвижване само на задния мост изпълнява същото упражнение за 4,2 сек., а пълноприводният му вариант за 3,7 сек. (комбито за 3,8 сек.). Независимо от възможността за постигане на по-високи максимални скорости, всички варианти на Е 63 имат електронен ограничител на максималната скорост, фиксиран на ниво 250 км/ч.
Двигателят на E 63 си остава същият - развитият на базата на стандартния атмосферен мотор на серията 500 битурбо V8 5.5 л с директно впръскване на горивото. Мощността му е вече повишена от 525 к. с. на 557, а максималният момент от 700 на 720 Нм в диапазона 1750-5250/мин. Топвариантът S-Model със заден блокируем диференциал предлага мощност от 585 "кончета" и 800 нютон-метра максимален въртящ момент в диапазона 1750-5000/мин.! Тази супер-ешка е не само най-мощна в класа си, но е и по-мощна от надвишаващите я по клас модели S и CL 63 AMG с Performance-китове.
Премиерата на вариантите седан и комби на новия Mercedes-Benz E 63 AMG премина на 14 януари в Детройт заедно с нормалните модели на обновения E-class. На ключовите за марката пазари - Германия и Щатите, вариантите със задно задвижване ще стартират през април тази година, а 4х4-моделите и топ-вариантът S-model - през юни.

 

Свършиха противогрипните ваксини по аптеките

автор:Дума

visibility 36

ДПС иска оставките на Борисов и Радев, но не и на Гешев

автор:Дума

visibility 84

Цяла нощ издирват 2-годишно дете, изчезнало в Якоруда

автор:Дума

visibility 79

Ръст на положителните проби за COVID-19

автор:Дума

visibility 106

Колекторите нямат право да тормозят длъжници на работа

автор:Дума

visibility 178

/ брой: 181

Само столичното парно има проблем с фактурите

автор:Дума

visibility 187

/ брой: 181

Борисов ни обяви за стратегически газов център

автор:Дума

visibility 208

/ брой: 181

Фирмите няма да губят компенсациите за вируса при запори

автор:Дума

visibility 179

/ брой: 181

Трюдо обяви втора вълна на КОВИД в Канада

автор:Дума

visibility 0

Остър сблъсък между Китай и САЩ в ООН

автор:Дума

visibility 319

/ брой: 181

Берлин отхвърля условията ни към Скопие

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 181

ЕС предлага задължителни правила за миграцията

автор:Дума

visibility 196

/ брой: 181

Гоце Делчев: Македония ще се обедини с България

автор:Христо Георгиев

visibility 323

/ брой: 181

За някои дреболии, които не са дребни

visibility 234

/ брой: 181

БСП и "войните срещу цивилизацията"

автор:Мирослав Попов

visibility 243

/ брой: 181

Датата

автор:Дума

visibility 158

/ брой: 181

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ