09 Май 2024четвъртък08:48 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Никой не е пожелал "Товарни превози"

/ брой: 93

автор:Дума

visibility 41

Няма конкретен интерес и реални запитвания за "БДЖ - Товарни превози", заяви министърът на транспорта Ивайло Московски вчера пред БНТ и така опроверга тиражираните в медиите слухове. Той уточни, че досега всички получени сигнали са били на политическо ниво от Русия, Китай, Турция и Австрия.
Най-малко 100 нови влака ще бъдат закупени и осигурени по оперативна програма "Транспорт" до две години, каза още Ивайло Московски. Още през юни тази година ще се направи поръчката, чието реализиране ще отнеме най-много 24 месеца, уточни той. В момента 170 вагона са в завод за ремонт, което е и причината за недостига им по време на празниците.
Междувременно във връзка с приватизацията на "БДЖ - Товарни превози" КНСБ излезе със становище, в което настоява да бъде запазен персоналът за срок от три години на база средносписъчната численост през 2011 г.
Според синдиката неустойката от 200 000 евро годишно за неизпълнение на клаузата за поддържане на разходите за труд е твърде ниска. От КНСБ предлагат и санкциите по отношение на броя на работните места и разходите за труд да са спрямо период за следприватизационен контрол от пет години.
От КНСБ смятат, че трябва да има задължение за извършване на инвестиции в ремонт на локомотиви, вагони и за подобряване на условията на труд в размер на около 50 млн. лв. в рамките на три- до петгодишен период.
Синдикатът предлага неустойката за всяка година неподписан колективен трудов договор да е 200 000 евро. От КНСБ настояват към задълженията на купувача да се добави и спазване на закона за безопасни и здравословни условия на труд.

БДЖ вдигна цените на билетите с 20%

автор:Дума

visibility 338

/ брой: 84

1 млн. българи са пътували по празниците

автор:Дума

visibility 340

/ брой: 84

По-ранна жътва очакват зърнопроизводителите

автор:Дума

visibility 371

/ брой: 84

Си Дзинпин е на обиколка в три европейски държави

автор:Дума

visibility 438

/ брой: 84

Путин готов на диалог, но на равни условия

автор:Дума

visibility 442

/ брой: 84

Израелската армия нахлу в Рафах

автор:Дума

visibility 396

/ брой: 84

Накратко

автор:Дума

visibility 342

/ брой: 84

Пренавиване

автор:Валентин Георгиев

visibility 368

/ брой: 84

За наше добро

visibility 335

/ брой: 84

Натровената Европа

автор:Юри Михалков

visibility 401

/ брой: 84

БСП: Да кажем ясно и високо - алтернатива има!

автор:Дума

visibility 403

/ брой: 84

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ