14 Юни 2025събота00:33 ч.

Неравна битка

/ брой: 239

автор:Ина Михайлова

visibility 2390

Ина МИХАЙЛОВА



Търкането не е на мода. Изтърка се. Заради пандемията и работата вкъщи обаче се роди нов феномен в хазарта, за който почти не се говори. Или деликатно се подминава заради милиардите зад него. И заради лобистите, които ги пазят. Дори в България, дето нямаме пари да се усмихнем, ръстът на сайтовете за онлайн залагания е забележителен.
Телевизионният ефир е залят с реклами на интернет фирми за спортни залагания и казина. И за тях са ангажирани звезди като Христо Стоичков и Горан Брегович... Да не споменаваме за идола на гимназистите Криско, който се появява в началото, средата и края на всеки рекламен блок, всеки ден във всяка къща с телевизор, където може и децата да гледат. Дума не отваряме за безпрецедентния рекламен натиск за залагания по време на Световното по футбол. Поне седем реклами тормозят слуха на малки и големи преди, по време и след всеки двубой.
На фона на агресивната реклама на хазарт какво прави държавата? Бездейства. Институциите отказват да приложат дори минималните мерки по закон, за да предпазят от вредното влияние поне децата.
Държавата разчита сами да се преборим с опасността. Пожелава ни късмет в битката с новата епидемия. И в същото време закриля страстта си - хазарта, който пълни хазната и нечии по-дълбоки политически джобове. Как да успеем в неравната битка? Хазарт у нас играят повече хора, отколкото гласуват на избори. И дават за това близо половин милиард лева годишно. Какъв късмет!

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

 

Принципно

автор:Ина Михайлова

visibility 1025

/ брой: 106

Птеродактилите на прехода

автор:Александър Симов

visibility 804

/ брой: 106

Македонският цирей се разраства

visibility 827

/ брой: 106

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ