26 Юни 2024сряда15:27 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Не съкращение, а екзекуция

/ брой: 6

автор:Мая Йовановска

visibility 3571

Като гледаме накъде тикат железницата - направо ни се плаче. Това не е просто липса на далновидна държавна политика, не е само калпаво управление, а опит, и то пореден, от страна на бойковците за нейното загробване и заграбване. Но това сигурно ще разберем по-късно. И когато, не дай Боже, стане достатъчно късно.
Че нещата са тръгнали на зле, стана ясно, още като заложиха по-малко пари в бюджета за пътническите превози. И също беше кристално ясно, че нищо реално няма да произлезе от пиеската, която разигра новото старо ръководство на превозвача, като опищя орталъка, че парите не стигат. То още тогава си оправда готвените съкращения на влакове и работници с по-малкото пари.    
Синдикатите са гневни и с настръхнали коси, готвят се за ефективна национална стачка. Какво ще произлезе от нея предстои да разберем. Това, което обаче средностатистическият българин най-после трябва да разбере, е, че управниците хич не ги е еня за него. Че те даже изчакаха последния момент преди понеделник, откогато спират 38 влака, за да съобщят кои точно линии се орязват. А предстоят и още съкращения. На поне 90 влака. Най-големите опасения са за съкращаване на 200 влака и близо 2000 железничари.
А намаляването на влаковете с около една трета си е направо екзекуция на железопътния транспорт. Защото от останалите може изобщо да няма смисъл, когато разписанията станат неудобни и приходите паднат още. Но сега държавата инвестира в магистрали, а не в жп линии.

 

Джулиан Асанж излиза на свобода

автор:Дума

visibility 306

/ брой: 119

Еманюел Макрон плаши с гражданска война

автор:Дума

visibility 280

/ брой: 119

Мицкоски иска промяна на преговорната рамка

автор:Дума

visibility 275

/ брой: 119

Накратко

автор:Дума

visibility 223

/ брой: 119

Колко да е ново?

автор:Ина Михайлова

visibility 560

/ брой: 119

Учи здраво, за да печелиш добре

автор:Аида Паникян

visibility 295

/ брой: 119

Мъченикът на свободата

автор:Александър Симов

visibility 264

/ брой: 119

Колкото повече, толкова повече...

автор:Юлия Кулинска

visibility 304

/ брой: 119

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ