25 Април 2024четвъртък14:38 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Машинисти масово напускат БДЖ

/ брой: 194

автор:Дума

visibility 266

БДЖ е пред кадрова криза. През тази година са напуснали 32-ма машинисти, съобщи Александър Александров - директор на поделение „Пътнически превози“- София, който присъства вчера на среща по покана на локомотивни машинисти от държавната жп компания, притеснени за работата си и за състоянието на компанията заради отмяната на влакове, предаде БНР.

Дружеството за пътнически превози в момента има необходимост от 130 локомотива, 350 вагона и 40 мотриси. За следващата година е заложено между 2 и 5% увеличение на приходите на пътническите превози.

Експертът Марио Нинов, който от години се занимава с проблемите на БДЖ, коментира пред БНР, че основните притеснения са свързани със състоянието на подвижния състав, ремонтите и изобщо бъдещето на БДЖ. „Основните неща, които безпокоят хората, са най вече визията за това как ще работи компанията занапред и какво е тяхното бъдеще и работните им места. Хората се безпокоят и от това, че БДЖ е държавна компания и е подписала договор за обществена услуга с държавата и изпълнява този договор, но се получава един парадокс – самата държава някак позволява БДЖ да не изпълнява този договор, като има влошени показатели на подвижния състав и самото БДЖ не може да ги изпълнява. В последно време се отменят официално влакове, вече няма да има влакове, а автобуси. Колегите машинисти се притесняват дали ще е необходимо да изкарват курсове за C категория, за да карат автобуси“. По думите му работещите в железниците си задават и въпроси, свързани с пари, но и с управлението на тези пари.

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 197

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 214

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 237

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 214

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 185

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 212

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 207

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 168

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 199

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 196

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 195

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ