06 Май 2024понеделник07:29 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Марешки вече е пръснал 700 000 лева за тв реклама

/ брой: 52

автор:Дума

visibility 128

Лидерът на "Воля" Веселин Марешки се оказва с най-широки пръсти за медийно отразяване по време на предизборната кампания. Съвсем наскоро бизнесменът се ожали в тв интервю, че синът му износва старите му дрехи и го е отгледал с помощи от Червения кръст. Марешки обаче е пръснал близо 700 000 лева за първите 10 дни от кампанията по  данни на Института за развитие на публичната среда, публикувани на сайта "Отворен парламент". Мониторингът е направен 10 дни след началото на предизборната кампания. Подписаните договори възлизат на 2 193 858 лева без ДДС. Справката показва, че коалицията между ВОЛЯ и НФСБ е вложила най-много средства в медийно отразяване - 694 194 лв. Близо 80% от тях са разпределени към Нова тв, БТВ и БНТ. 

На второ място по харчене очаквано е коалцията на ГЕРБ и СДС - за 10 дни те са дали 375 184 лв., като залагат на печатни и онлайн медии за сметка на електронните. Цветан Цветанов, който е лидер на "Републиканци за България", инвестира сериозно в кампанията. Партията му е направила разходи за 339 932 лв. Над 60% са за договори с телевизии. 

"БСП за България" досега е вложила за предизборна агитация в медиите 113 244 лв., твърди Институтът за развитие на публичната среда. От ДПС са похарчили 102 560 лв. Формацията на Слави Трифонов "Има такъв народ" е дала над 17 000 лв. , а "Изправи се! Мутри вън"- около 5000 лв.

Досега договори с медиите не са сключили девет от регистрираните участници. Въпреки че не са вложили пари за реклама, коалиция "Движение Заедно за промяна" и ПП "Общество за нова България" са получили безвъзмездно отразяване в телевизия "Евроком".

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1744

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1711

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1540

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1837

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1999

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1641

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1673

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1909

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1681

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1835

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ