18 Май 2024събота16:02 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Магистрала "Хемус" отново е задръстена заради тунел "Витиня"

/ брой: 78

автор:Дума

visibility 366

Тунел "Витиня" отново бе затворен и това доведе до километрични задръствания по автомагистрала "Хемус". Този път затварянето в посока София се наложи заради калибриране на осветителната система. 

Трафикът трябваше да се пренасочва по обходен маршрут - от пътна връзка при 35 км по първокласния път Ботевград-София до пътна връзка "Витинска река" при 30 км, където отново автомобилите да се включат в магистралата в посока София. Според пътуващи обаче трафикът не се пренасочва, а вместо това вече няколко дни поред движението в другата тръба на тунела е двупосочно, което води до образуване на километрични опашки. В задръстването има и тирове, въпреки че първоначално от пътната агенция бяха обявили, че тежките камиони ще бъдат пренасочвани по обходния маршрут.

Тунелът беше пуснат в експлоатация след тригодишен ремонт в края на март, точно преди парламентарните избори. Той се ремонтира от 2016 г., като първоначално плановете бяха да приключи най-късно до 2020 г. Заради огромни пукнатини се наложи старата облицовка да се махне, което оскъпи ремонта на цялото съоръжение до 72 млн. лева и доведе до забавяне на пускането му.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1085

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1025

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1069

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1151

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1079

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1191

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1032

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1246

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1183

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1028

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ