24 Април 2024сряда19:50 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Кой ужас е по-голям?

/ брой: 73

автор:Ина Михайлова

visibility 2751

Не ни трябва черен петък и химическа атака. Жертвите по пътищата ни са повече от тези в съвременен военен конфликт. Онзи ден автобус, вчера микробус. През 2017 г. загиналите са 678 души, 8700 са ранени. За една година! Щетите никой не е изчислявал. Колко жертви още трябва да има, че шофьорите да са по-отговорни, а контролните органи да си гледат работата? Не се научихме да бъдем толерантни, не разбрахме, че сме заедно и едно цяло на пътя. Че от всеки зависи не само собственият му живот, но и на останалите.
Държавата безумно залага на пожарникарския подход. Няма контрол, няма превенция. Стане ли беда, хукват през глава да анализират, проверяват и санкционират. Спретнаха шумни акции. Не помогна премахването на знака, който уведомяваше шофьорите за камери по пътя, нито промяната в начина за вземане на проби от пияни и дрогирани.
Законите перманентно се прекрояват. Нито глоби, нито катастрофи ни спират от нарушения. За ниската събираемост на санкциите само се говори. По-малко от половината нарушители изтърпяват наказанието си. Пътищата ни са калпави, а псевдомерките водят до очакван провал.
Кой ужас е по-голям? От случващото се на пътя или от невъзможността на държавата да го предотврати?

Ако промените минат, ще има помощи за фермерите

автор:Дума

visibility 354

/ брой: 78

АЯР даде постфактум лиценз за горивото на "Уестингхаус"

автор:Дума

visibility 374

/ брой: 78

Евтиният роуминг остава поне до 2032 г.

автор:Дума

visibility 370

/ брой: 78

ЕП узакони правото на ремонт след края на гаранцията

автор:Дума

visibility 362

/ брой: 78

Великобритания гони бежанците в Руанда

автор:Дума

visibility 297

/ брой: 78

200 мощни земетресения в Тайван за 12 часа

автор:Дума

visibility 480

/ брой: 78

Учителите в Белгия искат по-голям бюджет

автор:Дума

visibility 318

/ брой: 78

Китай насърчава ядрената енергетика

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 78

Марионетка на задкулисието

автор:Александър Симов

visibility 388

/ брой: 78

Новите реалности

visibility 291

/ брой: 78

За БСП честно и откровено

visibility 403

/ брой: 78

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ