23 Май 2024четвъртък19:10 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Комуникационна грешка

/ брой: 88

автор:Деси Велева

visibility 1841

Няколко паркоместа, велоалея на шосето и въвеждане двупосочно движение по три централни столични улици в София успяха да предизвикат пореден катаклизъм в общественото мнение на хората от града. Свикнали години наред да не им се зачита много-много позицията и да не се питат по значими за София въпроси, сега те отново се оказаха в добре познатото положение. Властта в общината се смени, методите и похватите за работа - не.
А предизборните обещания на управляващото сдружение бяха съвсем други и трябваше да се изпълнят така, че да не остане и съмнение в изритването на модела на ГЕРБ от ул. "Московска" 33.
Някои добре познати съставни части на новото обединение ПП-ДБ-СС в минали управленски структури на общината се кълняха в нуждата от сътрудничество с хората, от обществени обсъждания, от нов тип работа и перманентна активност. А по ирония на съдбата именно транспортът на града бе една от сферите с повишена инициативност откъм идеи и предложения от "Спаси София".
А какво виждаме няколко месеца след местните избори? Пасивност, нелепи планове и спорни проекти. Даже в този случай не е най-важно дали свалената на пътя велоалея и местата за косо паркиране са непремислени, незаконни или чиста импровизация на непрофесионалисти. От второстепенно значение е и кой с кого е съгласувал документи и дали е минал по нормативния път до реализация на това недоразумение в центъра на града.
Жалкото тук е, че новата власт по нищо не се различава от предишната и онези столичани, които са дали своя глас за спечелилите изборите, сега се чувстват за пореден път излъгани, разочаровани и отчаяни.
И не става дума само за комуникационна грешка. Просто отново става болезнено ясно, че и този модел на управление е сбъркан.

С над 80% се сринаха чуждите инвестиции

автор:Дума

visibility 304

/ брой: 95

Между 80 и 150 лева на година за застраховка на жилището

автор:Дума

visibility 351

/ брой: 95

Част от лавандулата може да остане по полето

автор:Дума

visibility 350

/ брой: 95

Три страни в Европа признават Палестина

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 95

Румъния вдига с 10% най-ниските заплати

автор:Дума

visibility 340

/ брой: 95

ЕС одобри закон за изкуствения интелект

автор:Дума

visibility 332

/ брой: 95

Нидерландия забранява международните осиновявания

автор:Дума

visibility 318

/ брой: 95

За нормално бъдеще

автор:Ина Михайлова

visibility 704

/ брой: 95

България не е готова за еврозоната

автор:Евгени Гаврилов

visibility 357

/ брой: 95

Позорна статистика

автор:Аида Паникян

visibility 352

/ брой: 95

Защо парите бягат

автор:Евгени Гаврилов

visibility 333

/ брой: 95

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ