Комисията за защита на потребителите проверява "Мобилтел"
/ брой: 9
Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на мобилния оператор "Мобилтел" по сигнали и жалби на потребители, съобщиха от комисията. Те са във връзка с неколкомесечния проблем на оператора да отчита сметките на клиентите. Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, "Мобилтел" не им издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да им предоставя услугата "кредитен лимит".
Друг проблем, за който хората са се оплаквали в КЗП, е, че по технически причини "Мобилтел" не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях. Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват. Според други забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им.
Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор, без да плащат неустойки, но "Мобилтел" им отказва. В проверката са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията.