03 Юни 2024понеделник06:54 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

КНСБ иска обяснение от Дянков за спряната субсидия за БДЖ

/ брой: 181

автор:Дума

visibility 52

Трябва да се създаде не кризисен, а по-скоро антикризисен щаб, защото БДЖ вече преживя подобни мерки в края на миналата година. Това каза пред БНР Петър Бунев, председател на синдиката на железничарите към КНСБ. Железниците трябва да представят днес допълнителни реформи и инициативи пред финансовия министър Симеон Дянков. Създава се и кризисен щаб.
Вицепремиерът спря субсидията, миналата година спря и заема от Световната банка, с който БДЖ може да излезе от състоянието, в което се намира, заяви Бунев. Вместо към това се премина към съкращения, намаляване на разходите, и сега вече е наистина краят, смята синдикалистът. Според него Симеон Дянков трябва да даде обяснение каква е причината за спирането на субсидията. Трябва да се потърси отговорност и да се види дали наистина БДЖ не е можело да плати заема.
Ако по-малко говорехме за приватизацията на "Товарни превози" и повече я бяхме направили, част от проблемите на БДЖ щяха да бъдат решени. Това пък каза бившият министър на транспорта от НДСВ Николай Василев пред БНР вчера.
БДЖ излезе на печалба през втората половина на 2004 г., каза Василев. По думите му закупените през 2004 г. 50 мотриси "Сименс" са били доказателство за нивото на доверие на чуждестранните кредитори в българските железници. Сделката е била сключена без финансовата помощ на държавата или Министерството на финансите.
Според него пред БДЖ има две възможности - държавата да продължи да ги субсидира или дружеството да се фалира и да се създаде ново, в което да се апортират част от активите, като кредиторите също биха имали интерес от този процес.

Личните карти поскъпват почти двойно

автор:Дума

visibility 1043

/ брой: 101

Въвеждат таван на изпитите за шофьорска книжка

автор:Дума

visibility 1027

/ брой: 101

Газът от Азербайджан ще покрие 81% от вноса през юни

автор:Дума

visibility 891

/ брой: 101

Животновъди блокират Подбалканския път

автор:Дума

visibility 888

/ брой: 101

Сигнално действие в ядрената сфера

автор:Дума

visibility 1081

/ брой: 101

Българи в затвора за измама на Острова

автор:Дума

visibility 1022

/ брой: 101

Фетхуллах Гюлен бил отвлечен в САЩ

автор:Дума

visibility 1189

/ брой: 101

По-високи мита за зърното от Русия и Беларус

автор:Дума

visibility 939

/ брой: 101

Здравето като бизнес

автор:Таня Глухчева

visibility 1060

/ брой: 101

Идеология в технологията

visibility 1089

/ брой: 101

Най-важно е да не губиш връзката с хората

автор:Юлия Кулинска

visibility 1270

/ брой: 101

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ