03 Декември 2022събота03:57 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес ще бъде предимно облачно. Над Западна и Централна България ще е без валежи, а след обяд над югозападните райони от страната и облачността временно ще се разкъса. На изток през целия ден ще превалява слаб дъжд. Ще духа слаб, в източните райони - до умерен вятър от север-североизток. Дневните температури ще се повишат и максималните ще са между 3° и 8°, в София - около 7°. Днес ще бъде предимно облачно. Над Западна и Централна България ще е без валежи, а след обяд над югозападните райони от страната и облачността временно ще се разкъса. На изток през целия ден ще превалява слаб дъжд. Ще духа слаб, в източните райони - до умерен вятър от север-североизток. Дневните температури ще се повишат и максималните ще са между 3° и 8°, в София - около 7°.

И AUDI като BMW с кола за "шестица"

/ брой: 282

автор:Дума

visibility 1816

От новото Audi A6 се очаква да оправдае най-добрите надежди на феновете на марката, насочени към скоростни показатели и висок комфорт. Новият седан от бизнес-клас на Инголщат ще дебютира на автосалона в Детройт през януари.
На фона на предшественика си новото A6 изглежда доста по-динамично и същевременно леко. Субективният поглед към колата се потвърждава от цифрите - на дължина (4915 мм) и височина (1455 мм) автомобилът е с намалени стойности, но е по-широк с 20 мм (1875 мм) и има удължено с 67 мм до 2912 междуосие. Видимата лекота на купето се крие не само във формите му, но още в конструкцията и използваните материали. Освен елементите на носещата конструкция от свръхяка стомана, са използвани комбинирани елементи от стомана и алуминий, които са с 15% по-леки от традиционните. Една пета от колата е от алуминиеви сплави - елементи от окачването, основата на броните, доста от външните елементи - калниците, капаците на мотора и багажника, вратите. В крайна сметка колата е станала по-лека с 80 кг в сравнение с модела А6 от досегашното поколение.
В купето са изполвани скъпи материали като при по-големите модели на Audi - А7 и А8 - висококачествена кожа, полиран алуминий или дървени панели. Приложен е и най-новият вариант на дървена обкантовка - от черно дърво със сребристи апликации, напомнящи суперскъп костюм. От големите модели са изполвани още доста неща, като изплуващият от таблото дисплей на интерфейса MMI и сензорният панел за управление на централната конзола. На разположение на пътниците са цифрово радио, DVD-чейнджър, интерфейс за аудиоплейър, телевизионен модул и аудиосистема за обемно озвучаване. За ушите на меломаните ще се грижи висококласната 1300-ватова система за звук на фирмата Bang & Olufsen с 15 говорителя, сред които и две акустични "лупи", излизащи от приборното табло след пускането на мотора. През блутут връзката от ноутбук или iPhone може да сърфира в интернет. Със световната мрежа е свързана и навигационната система, получаваща от Google карти и актуална за маршрута информация.
Заради високия централен тунел най-удобно е возене на четирима в колата. За по-лесно влизане и излизане вратите са с безстепенни ограничители на отварянето. В базовото изпълнение седалките са комбинирани - кожа и плат, има още два варианта на кожена тапицерия и комбинацията й с алкантара. Сред опциите е четиризоналният автоматичен климатик с подгряване и на задните седалки.
Новото А6 се предлага с три варианта на светотехниката - базовият е с халогени, малко по-нагоре е ксенонът, който автоматично сменя светлината си и формата й в зависимост от насрещните или попътни автомобили, като навигацията му подсказва промяна в осветлението при качването на автомагистрала или при кръстовище. Върхът при фаровете са дълготрайните, високоефективни и икономични светодиоди. На къси светлини те разходват едва 40 Вт, а дневната светлина от прекъсната ивица е станала плътна.
Новото Audi А6 идва с два бензинови мотора - 2,8л FSI - 150 кВт/240 к.с. и 3,0л TFSI - 220 кВт/300 к.с, и три дизела - 2,0л TDI (130 кВт/177 к.с.) и два 3-литрови мотора с мощности 150 кВт/204 к.с. и 180 кВт/245 к.с. С всичките работят системи за рекуперация и "старт-стоп", икономисващи до 19% гориво в сравнение с предния модел.
Модификацията с паралелна хибридна схема, изпробвана при A8 и Q5, ще се появи през есента и при А6. Електродвигателят с мощност 33 кВт/45 к.с./ е вкаран между двигателя 2,0л TFSI - 211 к.с. и 8-степенната автоматична хидромеханична кутия. В задната част е разположена литиево-йонен акумулатор 39 кВт, който се охлажда от каналите и вентилаторите на киматика. В динамичност хибридният А6 не отстъпва на вариантите с мотор V6 - от място до 100 км/ч ускоряването е за 7,3 сек, максималната скорост е 238 км/ч. При това средният разход на бензин е повече от приличен - 6,2 л на 100 км, а изхвърляният СО2 - 142 г/км.

Извор на скандали

автор:Евгени Гаврилов

visibility 586

/ брой: 234

Български резил

автор:Юри Михалков

visibility 696

/ брой: 234

Парадокси на пазара на труда

автор:Аида Паникян

visibility 577

/ брой: 234

Нов автомобил за ДЦПЛУ - Пещера

автор:Дума

visibility 602

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ