30 Април 2024вторник21:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Honda Accord Hybrid няма трансмисия!

/ брой: 237

автор:Дума

visibility 2390

В тази кола няма нищо от това, което сме свикнали да виждаме като трансмисия в стандартните автомобили - нито автоматик, нито механична предавателна кутия, съединител, конвертор или вариатор. Новата  Honda Accord Hybrid има четирицилиндров бензинов мотор, два електромотора с различно предназначение, компактен акумулатор 1,3 кВтч и електронно контролиран пакетен съединител. Всичко това е изцяло нова система за задвижване, различна от досега познатата система на марката Integrated Motor Assist (IMA). Новата система се нарича Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD).
В основата на системата са двата електромотора, които са "пакетирани" заедно. Единият задвижва колата, а другият остава свързан за класическия двигател и служи основно като генератор на ток. Бензиновият мотор е 2-литров с интелигентна система за задвижване на клапаните i-VTEC, работещ по цикъла на Аткинсън. Максималната му мощност е 141 к.с. и моторът не е свързан механично със задвижващите колела през по-голямата част от работата си.  Той се свързва със задвижващите колела само в режим на равномерно движение по магистрала в директна връзка, еквивалентна на тази при максималната предавка на конвенционалните предавателни кутии. Този режим всъщност е и възможно най-благоприятният от икономична гледна точка.
Тази уникална система предлага четири различни режима на движение - електрически (EV), хибриден (HV), само на двигателя с вътрешно горене и регенеративен. През повечето време на движение - при ниски скорости, спиране и ускоряване бензиновият двигател не е свързан механично с колелата и колата върви на ток без мотор или с работа на бензиновия мотор на обороти, нямащи нищо общо с оборотите на колелата, но задвижващ генератора. От
Honda наричат тази система eCVT.
Литиево-йонният акумулатор с капацитет 1.3 кВтч тежи около 40 кг /колкото нормален автоматик\ и е разположен непосредствено зад задната седалка. На практика акумулаторът не утежнява автомобила и той е дори по-лек от основните си конкуренти на пазара - Toyota Camry Hybrid, Ford Fusion Hybrid, Hyundai Sonata Hybrid и Kia Optima Hybrid.
Новата Honda Accord Hybrid модел 2014-а тежи малко повече от стандартния модел Accord, но има активни амортисьори за подобряване на пътното поведение, както и електро-серво спирачна система, успокояваща последните 10 км/ч намаление на на скоростта при спиране, процес доста по-"нервен" при останалите хибриди по принцип.

За 9 месеца нищо не е свършено по участъци 7 и 8 на "Хемус"

автор:Дума

visibility 363

/ брой: 82

Пускането на терминала в Александруполис се отлага

автор:Дума

visibility 386

/ брой: 82

Външният дълг надхвърли 44% от БВП

автор:Дума

visibility 281

/ брой: 82

Терминал 3 на летището ще започне да се строи през 2026 г.

автор:Дума

visibility 342

/ брой: 82

Педро Санчес остава на поста

автор:Дума

visibility 346

/ брой: 82

В Словения от кенчета правят планински заслони

автор:Дума

visibility 352

/ брой: 82

Кипър е първенец по депортиране на мигранти

автор:Дума

visibility 345

/ брой: 82

Накратко

автор:Дума

visibility 325

/ брой: 82

Безчинствата на промяната

автор:Александър Симов

visibility 425

/ брой: 82

Медийна несвобода

автор:Йото Пацов

visibility 386

/ брой: 82

Недопустимо разделение в армията*

автор:Евгени Генов

visibility 357

/ брой: 82

Остава ли място за мир?

visibility 315

/ брой: 82

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ