10 Август 2022сряда02:09 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес ще бъде предимно слънчево. Около и след обяд ще има временни увеличения на облачността, но само на отделни места ще превали и прегърми. Над източните райони през целия ден ще се задържи слънчево. Ще духа слаб до умерен североизточен вятър. Максималните температури ще бъдат между 31° и 36°, в София - около 31°. Днес ще бъде предимно слънчево. Около и след обяд ще има временни увеличения на облачността, но само на отделни места ще превали и прегърми. Над източните райони през целия ден ще се задържи слънчево. Ще духа слаб до умерен североизточен вятър. Максималните температури ще бъдат между 31° и 36°, в София - около 31°.

Honda Accord Hybrid няма трансмисия!

/ брой: 237

автор:Дума

visibility 2329

В тази кола няма нищо от това, което сме свикнали да виждаме като трансмисия в стандартните автомобили - нито автоматик, нито механична предавателна кутия, съединител, конвертор или вариатор. Новата  Honda Accord Hybrid има четирицилиндров бензинов мотор, два електромотора с различно предназначение, компактен акумулатор 1,3 кВтч и електронно контролиран пакетен съединител. Всичко това е изцяло нова система за задвижване, различна от досега познатата система на марката Integrated Motor Assist (IMA). Новата система се нарича Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD).
В основата на системата са двата електромотора, които са "пакетирани" заедно. Единият задвижва колата, а другият остава свързан за класическия двигател и служи основно като генератор на ток. Бензиновият мотор е 2-литров с интелигентна система за задвижване на клапаните i-VTEC, работещ по цикъла на Аткинсън. Максималната му мощност е 141 к.с. и моторът не е свързан механично със задвижващите колела през по-голямата част от работата си.  Той се свързва със задвижващите колела само в режим на равномерно движение по магистрала в директна връзка, еквивалентна на тази при максималната предавка на конвенционалните предавателни кутии. Този режим всъщност е и възможно най-благоприятният от икономична гледна точка.
Тази уникална система предлага четири различни режима на движение - електрически (EV), хибриден (HV), само на двигателя с вътрешно горене и регенеративен. През повечето време на движение - при ниски скорости, спиране и ускоряване бензиновият двигател не е свързан механично с колелата и колата върви на ток без мотор или с работа на бензиновия мотор на обороти, нямащи нищо общо с оборотите на колелата, но задвижващ генератора. От
Honda наричат тази система eCVT.
Литиево-йонният акумулатор с капацитет 1.3 кВтч тежи около 40 кг /колкото нормален автоматик\ и е разположен непосредствено зад задната седалка. На практика акумулаторът не утежнява автомобила и той е дори по-лек от основните си конкуренти на пазара - Toyota Camry Hybrid, Ford Fusion Hybrid, Hyundai Sonata Hybrid и Kia Optima Hybrid.
Новата Honda Accord Hybrid модел 2014-а тежи малко повече от стандартния модел Accord, но има активни амортисьори за подобряване на пътното поведение, както и електро-серво спирачна система, успокояваща последните 10 км/ч намаление на на скоростта при спиране, процес доста по-"нервен" при останалите хибриди по принцип.

Роджър Уотърс обвини Байдън за войната в Украйна

автор:Дума

visibility 889

Докладът на "Амнести интернешънъл" за Украйна предизвика гняв

автор:Дума

visibility 55

/ брой: 152

САЩ с нова военна помощ за $1 млрд. за Украйна

автор:Дума

visibility 437

/ брой: 152

Забравен в болница

автор:Аида Паникян

visibility 375

/ брой: 153

Двуцифрената инфлация сложи край на партито в Европа

автор:Дума

visibility 381

/ брой: 153

Проучване: Правителствата и ЕС са виновни за скъпия газ

автор:Дума

visibility 360

/ брой: 153

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ