18 Май 2024събота11:46 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Харесваме шоколада по опаковката

/ брой: 219

автор:Дума

visibility 201

Ново проучване за разнообразния свят на шоколада разкри, че хората обръщат повече внимание на опаковката, отколкото на действителния вкус на покупката си, пише "Стъди файндс". Изследователите твърдят, че за по-малките компании златната обвивка и интересната предистория са ключът към големите печалби.

Експерти по храните от Колежа по селскостопански науки в Пенсилвания установиха, че потребителите са привлечени от редица примамващи характеристики, когато разглеждат рафтовете с шоколади. Сред тях са златното фолио, богато украсените етикети и съобщения, подкрепящи определена кауза.

Като цяло резултатите установяват, че дегустаторите, участващи в изследването, са харесали всяка проба шоколад, поставена пред тях. "Трудно е да направим шоколада нежелан", посочва водещият изследовател Алисън Браун.

Опакованите с дебело златно фолио са спечелили много купувачи. Продукти с етикети "еко" интересуват някои хора, като част от тях казват, че биха платили повече, за да ги получат. Други обаче не вярват на етикетите и избягват да вземат устойчиви сладкиши.

Артикулите с благотворителна кауза, от друга страна, са големите победители сред любителите на шоколада. Продукти с надпис "Застрашени видове", според които приходите поддържат опазването на дивата природа, също са голям хит сред потребителите. Когато всичко останало се провали обаче, просто направете шоколадите си най-скъпите на пазара. Проучването разкрива, че продукти с по-високи цени са били смятани за едни от най-добрите. "Мозъкът просто смята, че заради това те трябва да имат по-добър вкус и високо качество", твърдят изследователи.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 603

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 560

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 572

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 605

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 552

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 641

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 573

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 659

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 583

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 491

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ