19 Май 2024неделя18:05 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Експерт: "Бонус-малус" не е за печалба на застрахователите

/ брой: 76

автор:Дума

visibility 268

Идеята на "бонус-малус" системата е да коригира поведението на водачите на автомобили, а не да балансира сумите, които застрахователите събират. Комисията за финансов надзор (КФН) не би трябвало да има отношение към нея. Това заяви д-р инж. Богдан Милчев от управителния съвет на Института за пътна безопасност пред "Блумбърг тв България". "Системата има много съществен ефект. Тя намалява пътнотранспортните произшествия с до 30% още през първата година след въвеждането й", посочи експертът.

По думите му част от предложенията на Института за пътна безопасност, свързани с въвеждането на "бонус-малус" системата, включват собствениците на автомобили да декларират кой ще управлява колата, като на тази база да се определя колко рисков е водачът.

Според него законодателят трябва да помисли кои институции трябва да са ангажирани с въвеждането на системата и последващата й работа, като застрахователните компании също трябва да вземат отношение към темата. "Застрахователите трябва да приложат системата, без това да ги касае от гледна точка на финансите - след въвеждането й те трябва да събират същите суми, както и в момента, като вноските на изрядните шофьори просто да бъдат намалени за сметка на тези на провинилите се", смята експертът.

Минчев отбеляза, че сключването на застраховка "Гражданска отговорност" е задължително, а застрахователните дружества не могат и не би трябвало да реализират печалби от нея.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1352

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1295

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1324

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1443

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1359

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1464

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1287

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1559

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1538

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1479

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ