17 Юни 2024понеделник05:46 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

"Джи Пи Груп" все пак ще строи тунела "Железница"

автор:Дума

visibility 1564

Консорциум, начело с "Джи Пи Груп", подписа договора за изграждането на тунел "Железница" на магистрала "Струма". Поръчката е за над 185 милиона лева без ДДС, съобщиха днес от АПИ. 
Припомняме, че след скандал около "Джи Пи Груп" за укриване на финансови документи по европейски поръчки, лично премиерът Бойко Борисов поиска фирмата да бъде извадена от всички проект с европейско и държавно финансиране. Строителната компания, която от години поема ключови пътни участъци в страната, сама се отказа от участието си в поръчката за тунела "Железница".
След разкрития на сайта "Бивол" прокуратурата също предприе разследване и обвини двама от шефовете на компанията в пране на 14 млн. евро.
Въпреки това днес става ясно, че "Джи Пи Груп" ще строи тунела "Железница". Съобщението на АПИ гласи, че за изпълнител на проекта е избрано обединението ДЗЗД "АМ Струма Тунел 2018" с участници "Джи Пи Груп" АД, "Глобал Кънстракшън" ООД и "Виа План" ЕООД.
На второ е класирана офертата на ДЗЗД "АМ Струма-ОП2: Тунел Железница", в което влизат "Главболгарстрой" АД и "ГБС-Инфраструктурно строителство" АД. Дружеството обаче не е удължило срока на валидност на офертата, се казва в съобщението на АПИ.
"Железница" ще е с дължина от 2 км и ще бъде най-дългият шосеен тунел у нас. Срокът за проектиране и изграждане на съоръжението е близо 3 години.

Едното платно на "Струма" ще е извън дефилето

автор:Дума

visibility 1318

/ брой: 111

Произвеждаме все по-малко плодове

автор:Дума

visibility 1228

/ брой: 111

Задава се голям излишък на петрол

автор:Дума

visibility 1155

/ брой: 111

Пускат еднодневна винетка за леките коли

автор:Дума

visibility 1111

/ брой: 111

Не давайте партията на търговците

автор:Дума

visibility 1418

/ брой: 111

Трябва ни управление на широка основа

автор:

visibility 1334

/ брой: 111

БСП е жертва на структурите си

visibility 1466

/ брой: 111

Конференция за мир или "път към нищото"

автор:Таня Глухчева

visibility 1331

/ брой: 111

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ