22 Май 2024сряда00:20 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Дунав мост 2 ще е готов в края на 2011-а

/ брой: 126

автор:Дума

visibility 4684

Най-вероятно Дунав мост 2 ще готов декември 2011 година. До момента на обекта са приключени към 50 процента от дейностите на мостовото съоръжение и около 35 на сто от изграждането на инфраструктурата, каза вчера инж. Алберто Бергара, мениджър на проекта Дунав мост 2 при Видин- Калафат от испанската фирма FCC, изпълнител на строителните дейности, цитиран от БТА. Бергара уточни, че в момента се изпълнява плочата в неплавателния канал от река Дунав. Първият участък - от общо девет, вече е изпълнен. Готови са елементите за изграждането на още три и половина участъка от бъдещия мост, посочи експертът. Приблизително 500 са наетите на обекта работници, като 80 на сто от тях са българи.
Основният проблем при изграждането на Дунав мост 2 и инфраструктурата към него е осигуряването на земни маси - около 1 млн.куб.м за изграждане на насипите за всички подходи към моста и инфраструктурните обекти към него, каза мениджърът. Затова FCC и Министерството на транспорта и информационните технологии са се договорили за намирането на бързо решение в рамките на два месеца, отбеляза той.
Във връзка с изграждането на прилежащата към моста инфраструктура - жп линия и връзка на съществуващия път с новия мост, инж. Алберто Бергара съобщи, че в момента се подменят коловози на съществуващата жп линия, изграждат се пътническа и товарна гара и седем нови надлеза - железопътен и пътнически.  Работата на FCC приключва до устоя, на който ще се опре плочата на новото транспортното съоръжение в Румъния. Строителните дейности и прилежащата инфраструктура на румънска територия не са ангажимент на испанския строителен концерн.

Еврото може да се отложи и след 2025 г.

автор:Дума

visibility 535

/ брой: 93

Курортите на път да останат без персонал

автор:Дума

visibility 502

/ брой: 93

Обмислят ББР да дава безлихвени кредити на чиновници

автор:Дума

visibility 495

/ брой: 93

Президентът на Иран загина в катастрофа

автор:Дума

visibility 514

/ брой: 93

20 на сто от учениците в Хърватия залагат

автор:Дума

visibility 489

/ брой: 93

Мадрид отзова посланика си в Буенос Айрес

автор:Дума

visibility 509

/ брой: 93

Накратко

автор:Дума

visibility 486

/ брой: 93

Само обещания

автор:Деси Велева

visibility 539

/ брой: 93

Олимпийско лицемерие

автор:Нешка Робева

visibility 521

/ брой: 93

Коалиция на приятелството

автор:Лозан Такев

visibility 555

/ брой: 93

Всеки глас за малки леви партии е загубен

автор:Дума

visibility 502

/ брой: 93

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ