30 Април 2024вторник23:50 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Дунав мост 2 ще е готов в края на 2011-а

/ брой: 126

автор:Дума

visibility 4633

Най-вероятно Дунав мост 2 ще готов декември 2011 година. До момента на обекта са приключени към 50 процента от дейностите на мостовото съоръжение и около 35 на сто от изграждането на инфраструктурата, каза вчера инж. Алберто Бергара, мениджър на проекта Дунав мост 2 при Видин- Калафат от испанската фирма FCC, изпълнител на строителните дейности, цитиран от БТА. Бергара уточни, че в момента се изпълнява плочата в неплавателния канал от река Дунав. Първият участък - от общо девет, вече е изпълнен. Готови са елементите за изграждането на още три и половина участъка от бъдещия мост, посочи експертът. Приблизително 500 са наетите на обекта работници, като 80 на сто от тях са българи.
Основният проблем при изграждането на Дунав мост 2 и инфраструктурата към него е осигуряването на земни маси - около 1 млн.куб.м за изграждане на насипите за всички подходи към моста и инфраструктурните обекти към него, каза мениджърът. Затова FCC и Министерството на транспорта и информационните технологии са се договорили за намирането на бързо решение в рамките на два месеца, отбеляза той.
Във връзка с изграждането на прилежащата към моста инфраструктура - жп линия и връзка на съществуващия път с новия мост, инж. Алберто Бергара съобщи, че в момента се подменят коловози на съществуващата жп линия, изграждат се пътническа и товарна гара и седем нови надлеза - железопътен и пътнически.  Работата на FCC приключва до устоя, на който ще се опре плочата на новото транспортното съоръжение в Румъния. Строителните дейности и прилежащата инфраструктура на румънска територия не са ангажимент на испанския строителен концерн.

За 9 месеца нищо не е свършено по участъци 7 и 8 на "Хемус"

автор:Дума

visibility 450

/ брой: 82

Пускането на терминала в Александруполис се отлага

автор:Дума

visibility 467

/ брой: 82

Външният дълг надхвърли 44% от БВП

автор:Дума

visibility 369

/ брой: 82

Терминал 3 на летището ще започне да се строи през 2026 г.

автор:Дума

visibility 415

/ брой: 82

Педро Санчес остава на поста

автор:Дума

visibility 441

/ брой: 82

В Словения от кенчета правят планински заслони

автор:Дума

visibility 451

/ брой: 82

Кипър е първенец по депортиране на мигранти

автор:Дума

visibility 437

/ брой: 82

Накратко

автор:Дума

visibility 401

/ брой: 82

Безчинствата на промяната

автор:Александър Симов

visibility 522

/ брой: 82

Медийна несвобода

автор:Йото Пацов

visibility 481

/ брой: 82

Недопустимо разделение в армията*

автор:Евгени Генов

visibility 454

/ брой: 82

Остава ли място за мир?

visibility 398

/ брой: 82

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ