29 Юни 2024събота17:49 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Диана Русинова: Проектирането и надзорът са в основата на проблемите с пътищата

автор:Дума

visibility 2148

"Още през 2018 година като член на друга НПО започнах да алармирам за съществени проблеми в състоянието на Северната скоростна тангента на София. През 2021 година изпратихме два сигнала до главния прокурор, с които искахме да бъде направена проверка на някои конкретни практики при изграждането ѝ. И двете проверки приключиха със становище, че няма нередности. През 2017 година целият пътен участък беше въведен в експлоатация".

Това каза пред БНР Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики.

И допълни, че геоложкият доклад не е бил направен по норми и принципи, които да могат да предвидят проблемите, които сега вече са възникнали.

"Асфалтът е най-малкият проблем. Той може да бъде заменен. Но когато самият проектант е заложил по-малко количество от това, което би трябвало да бъде заложено за един толкова сериозно натоварен път, тогава става проблем. А какво правим с основата на пътя? Проблемът тръгва от проектирането. Строителят най-малко може да бъде обвиняван, защото надзорът е трябвало да потърси отговорност".

От Европейския център за транспортни политики са изпращали редица сигнали за констатирани нарушения до прокуратурата, но нито един от тях не е завършил с по-сериозно разследване.

В предаването "Нещо повече" Русинова посочи, че идеята АМ "Тракия" да се даде на концесия е добра, "стига само да не се побългари".



БСП срещу продажбата на оборудването за "Белене"

автор:Дума

visibility 1070

/ брой: 121

Законът за надценките на хляба е неприложим

автор:Дума

visibility 908

/ брой: 121

Официално ни отрязаха за еврозоната през 2025 г.

автор:Дума

visibility 1450

/ брой: 120

НАТО с нова мисия за подкрепа на Украйна

автор:Дума

visibility 1115

/ брой: 121

Германско гражданство след пет години

автор:Дума

visibility 1047

/ брой: 121

Провали се опитът за военен преврат в Боливия

автор:Дума

visibility 1013

/ брой: 121

Накратко

автор:Дума

visibility 802

/ брой: 121

Пак гоним дивото

автор:Нора Стоичкова

visibility 975

/ брой: 121

Зор да се покажем

автор:Аида Паникян

visibility 1064

/ брой: 121

Самоунижението в Благоевград

автор:Александър Симов

visibility 997

/ брой: 121

Съкровище на българската медицина

автор:Аида Паникян

visibility 948

/ брой: 121

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ