26 Юни 2024сряда05:05 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Диана Русинова: Проектирането и надзорът са в основата на проблемите с пътищата

автор:Дума

visibility 2097

"Още през 2018 година като член на друга НПО започнах да алармирам за съществени проблеми в състоянието на Северната скоростна тангента на София. През 2021 година изпратихме два сигнала до главния прокурор, с които искахме да бъде направена проверка на някои конкретни практики при изграждането ѝ. И двете проверки приключиха със становище, че няма нередности. През 2017 година целият пътен участък беше въведен в експлоатация".

Това каза пред БНР Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики.

И допълни, че геоложкият доклад не е бил направен по норми и принципи, които да могат да предвидят проблемите, които сега вече са възникнали.

"Асфалтът е най-малкият проблем. Той може да бъде заменен. Но когато самият проектант е заложил по-малко количество от това, което би трябвало да бъде заложено за един толкова сериозно натоварен път, тогава става проблем. А какво правим с основата на пътя? Проблемът тръгва от проектирането. Строителят най-малко може да бъде обвиняван, защото надзорът е трябвало да потърси отговорност".

От Европейския център за транспортни политики са изпращали редица сигнали за констатирани нарушения до прокуратурата, но нито един от тях не е завършил с по-сериозно разследване.

В предаването "Нещо повече" Русинова посочи, че идеята АМ "Тракия" да се даде на концесия е добра, "стига само да не се побългари".



БДЖ увеличава влаковете между София и Бургас

автор:Дума

visibility 305

/ брой: 118

Закриват института за анализи на Асен Василев

автор:Дума

visibility 402

/ брой: 118

Земеделци алармират: Няма вода за напояване

автор:Дума

visibility 379

/ брой: 118

Скопие отхвърля сделката със София

автор:Дума

visibility 426

/ брой: 118

ЕС забранява руските дарения за партиите

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 118

Терористични атаки с 19 жертви в Дагестан

автор:Дума

visibility 388

/ брой: 118

Нови 1,4 млрд. евро за оръжие за Украйна

автор:Дума

visibility 326

/ брой: 118

Историята като фарс

автор:Александър Симов

visibility 374

/ брой: 118

АНТИБАЙГАНЬО!? ЗАЩО ПЪК НЕ?

автор:Лозан Такев

visibility 382

/ брой: 118

Мицкоски отвори „Българския фронт“

автор:Дума

visibility 384

/ брой: 118

БСП да размрази отношенията с Радев

автор:Дума

visibility 358

/ брой: 118

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ