02 Май 2024четвъртък00:20 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Държавата няма план Б, ако тол системата не тръгне

/ брой: 28

автор:Дума

visibility 919

Тол системата тръгва на 1 март и нямаме план Б, ако нещо непредвидено се случи. Това стана ясно от думите на проф. Олег Асенов от УС на Агенция "Пътна инфраструктура", отговарящ за Националното тол управление, по време на представянето на системата. За пореден път той повтори, че целта й е да се увеличат постъпленията от пътни такси, а парите да се използват за по-добра поддръжка на пътната инфраструктура. 

Представители на транспортния бранш попитаха проф. Асенов защо се въвежда тол система при условие, че сегашното състояние на българските пътища не е добро. "От всичко, което казахте, разбрах, че ние ще плащаме за по-добри пътища, тоест за нещо, което реално не съществува в момента", заяви инж. Николай Нечев от Българското обединение на шофьорите.

"Реализацията на проекта има за цел да промени модела на таксуване и да го доведе до това - който ползва и руши пътната инфраструктура, трябва да плаща", каза Асенов. Така например, ако превозвачите пътуват по магистрала "Тракия", ще трябва да платят по-високи такси, които са за този тип път. Но въпреки че ще платят повече, камионите им ще трябва да се движат с максимум 90 км/ч в отсечката между Чирпан и Стара Загора, за което на тях няма да им се приспаднат парите.

След последната среща между превозвачите и управляващите обхватът на тол системата беше намален на около 6000 км. В нея ще бъдат включени само магистралите и първокласните пътища, а ще отпаднат второкласните. Таксите също бяха намалени почти наполовина, като вече се очаква да бъдат събирани годишно от тол такси едва 450 млн. лв. При започването на проекта правителството се хвалеше, че ще събира по 1,2 млрд. лв.

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 331

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 322

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 315

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 326

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 419

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 373

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 329

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 402

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 357

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ