28 Април 2024неделя06:43 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Дар от милиони

/ брой: 96

автор:Деси Велева

visibility 108

За пореден път вчера стана ясно, че в София няма по-голяма черна дупка от градския транспорт. Само който не се пробва да вземе нещо от него, той не успя. Вземанията ставаха и продължават да стават за сметка на обикновените хора чрез инфарктната цена на билета за пътуване, чрез съмнителното управление на още по-съмнителното общинско дружество "Център за градска мобилност", чрез многогодишното даване на милиони на частни превозвачи, които получават от общината повече пари, отколкото тя дава на собствения си превозвач.
Пример за безогледната наглост бе и вчерашният, за щастие неуспешен, опит да се подарят едни 36 млн. лева на частен оператор, приближен до определени среди в ГЕРБ. Тъй като миналата година чрез удължаване на договор за превоз бе облагодетелстван частен превозвач, близък до друго лоби в управляващата партия, вчерашният доклад бе логичен и очакван.
Само че тези вътрешни политически сделки и битки не вълнуват редовия пътник. Той търси единствено качествена услуга на достъпна цена, без да бъде обиран и унижаван от тайните сметки и планове на общински чиновници и частни лица, близки до определени властови кръгове. Очевидно обаче целите и надеждите на хората не вълнуват никого в Столичната община. Още повече че тя си позволи да предложи за одобрение незаконосъобразен документ, с толкова много дупки, колкото са и дупките по софийските улици. След като вчера той все пак не мина през Столичния общински съвет, сега наказани вероятно ще бъдат отново столичани, на които ще бъдат предложени 35-годишни автобуси пред бракуване като замяна на новите возила, собственост на частния превозвач. Така управляващите вероятно ще опитат да отмъстят на опозицията, която с всички сили се бори срещу несправедливия доклад, ощетяващ града.
Арогантността на властващите стана безпределна и безконтролна. А търпението на гражданите?
 

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 667

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 661

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 578

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 659

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 751

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 629

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 543

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 722

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 724

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 642

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 665

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ