07 Ноември 2024четвъртък21:32 ч.

ВРЕМЕТО:

В петък времето ще се задържи предимно слънчево. В по-голямата част от страната ще е почти тихо, в източните райони със слаб вятър от североизток. Сутрин на места в низините и котловините видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, а максималните между 11° и 16°. В петък времето ще се задържи предимно слънчево. В по-голямата част от страната ще е почти тихо, в източните райони със слаб вятър от североизток. Сутрин на места в низините и котловините видимостта ще е намалена. Минималните температури ще бъдат между минус 3° и 2°, а максималните между 11° и 16°.

Да запретне ръкави

/ брой: 104

автор:Мая Йовановска

visibility 719

Още когато президентът Плевнелиев представяше служебното правителство, в обещанията, които даде, служебният премиер Марин Райков заяви, че няма да разработва дългосрочна програма за развитието на страната, но кабинетът му ще решава конкретните и належащи проблеми в страната. С изключение на тези, за които няма правомощия. Добре. Връщам се обаче към тези му обещания, защото през последния месец министрите му не спряха да се пъчат пред медиите с рязане на лентички и тям подобни пози, изключително характерен за Бойкоборисовите хора пиар, докато други належащи проблеми се неглижират.
От транспотния бранш вчера отново изплакаха за едни регламенти, въведени от турската страна, които не само пречат на нашите компании да си вършат работата, но дори ги обричат на фалит. Проблемът не е нов и според нашите превозвачи представлява на практика необосновани ограничения от турска страна. Например има ограничение за допустимото гориво в камионите, които пресичат границата на Турция, което е до 500 литра на камион. Подобна мярка от наша страна спрямо чуждите транспортни средства няма. Така нашите превозвачи са принудени да зареждат във вътрешността на Турция, където горивото е на двойна цена. Другото още по-нелепо изискване е фиксираното от турската страна време, за което задължително един превозвач трябва да отиде и да се върне от точка А до точка Б. Съседите ни са приели, че от Турция до Испания и обратно са необходими 14 дни и ако превозвачът се върне на границата им за 10 дни например, е принуден да чака с дни системата на турската граница да отчете, че българският камион може да влезе. Като се има предвид, че половината български транспорт, ако не и повече, се храни с превози до и през Турция, то ясно е колко много фирми са застрашени да търпят загуби, да плащат неустойки и дори да стигнат до фалит.
Тогава какво му пречи на премиера като опитен дипломат да помогне на нашите фирми в преговорите с турците? Нека запретне ръкави и да свърши малко работа.

"ЛУКойл" продава "Нефтохим" на катарско-британски консорциум

автор:Дума

visibility 808

/ брой: 213

Продажбите на злато у нас са се увеличили с 64%

автор:Дума

visibility 813

/ брой: 213

Над 320 млн. лв. дължи държавата на граждани и фирми

автор:Дума

visibility 711

/ брой: 213

Общини получиха 107 млн. лв. за улично осветление

автор:Дума

visibility 784

/ брой: 213

Доналд Тръмп се завръща в Белия дом

автор:Дума

visibility 850

/ брой: 213

Доналд Тръмп спечели президентските избори

автор:Дума

visibility 838

/ брой: 213

Поздравленията заваляха, Путин се въздържа

автор:Дума

visibility 812

/ брой: 213

Републиканците завладяха Сената

автор:Дума

visibility 731

/ брой: 213

Президент на мира?

автор:Юри Михалков

visibility 789

/ брой: 213

Академик по избори

автор:Александър Симов

visibility 795

/ брой: 213

Хем боли, хем сърби

автор:Мая Йовановска

visibility 729

/ брой: 213

БСП е микросвят, отражение на прехода

visibility 714

/ брой: 213

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ