17 Май 2024петък11:00 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Брашното и триците

/ брой: 215

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1387

Участъкът от магистрала "Тракия" между Стара Загора и Чирпан ще се окаже трън в петата на управляващите. Министърът на регионалното развитие Петя Аврамова официално призна, че правителството е безсилно пред един 40-километров пътен участък. 3,250 млн. лв. е дала държавата от началото за временни ремонти по това трасе, като те са нетрайни и не могат да подобрят качеството на настилката. Това става ясно от неин отговор на питане на депутата от БСП Георги Найденов. Оказва се, че повече от година държавата не е успяла да намери средства, за да финансира цялостен основен ремонт на магистралата заради бабуните по нея, които са "реална заплаха за живота на пътуващите". И тук възниква големият въпрос - защо сравнително нов магистрален участък е в такова катастрофално състояние?

Отговорът е елементарен. Това е резултат от сбърканата политика на правителството в този емблематичен за него сектор. Опитите Му да докаже, че може да строи евтино пътища у нас, всъщност излизат солено на българските граждани. Оставяме настрана вихрещата се корупция. В търговете фирмите строители се надцакват с безумно ниски оферти, а след това резултатът е некачествени пътища, които много скоро след откриването им отново трябва да се ремонтират. Така властта на практика доказва, че на брашното е евтина, а на триците - скъпа. Проблемът не е в изпълнителите на проектите, защото те са поставени пред дилемата да предлагат изключително ниски цени или да останат без поръчки. Още през далечната 2011 г. социалистите алармираха, че тези лотове от аутобана се строят с некачествени материали, че в основата на пътя реално се полага пепел, което ще бъде пагубно при експлоатацията на трасето. Тогава бяха изкарани едва ли не национални предатели. "Предатели", чиято правота животът доказва днес.

Еврокомисията ни отписа за еврото догодина

автор:Дума

visibility 997

/ брой: 90

Прогнозират добър летен сезон, откриват го в петък

автор:Дума

visibility 949

/ брой: 90

Лозарският сектор е в трудна ситуация

автор:Дума

visibility 925

/ брой: 90

Рекордните 6,73 млрд. лв. осчетоводени неправилно

автор:Дума

visibility 838

/ брой: 90

Атентат срещу Роберт Фицо

автор:Дума

visibility 1018

/ брой: 90

ЕС одобри пакта за миграцията

автор:Дума

visibility 1006

/ брой: 90

Гърция забрани телефоните в час

автор:Дума

visibility 962

/ брой: 90

Накратко

автор:Дума

visibility 908

/ брой: 90

С теб сме, Роберт!

автор:Дума

visibility 1000

/ брой: 90

Сами сме срещу мобилните оператори

visibility 1064

/ брой: 90

Имитация на нормално

visibility 947

/ брой: 90

БСП срещу статуквото и в защита на националните интереси

автор:Дума

visibility 1007

/ брой: 90

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ