26 Април 2024петък09:39 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Брашното и триците

/ брой: 215

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1363

Участъкът от магистрала "Тракия" между Стара Загора и Чирпан ще се окаже трън в петата на управляващите. Министърът на регионалното развитие Петя Аврамова официално призна, че правителството е безсилно пред един 40-километров пътен участък. 3,250 млн. лв. е дала държавата от началото за временни ремонти по това трасе, като те са нетрайни и не могат да подобрят качеството на настилката. Това става ясно от неин отговор на питане на депутата от БСП Георги Найденов. Оказва се, че повече от година държавата не е успяла да намери средства, за да финансира цялостен основен ремонт на магистралата заради бабуните по нея, които са "реална заплаха за живота на пътуващите". И тук възниква големият въпрос - защо сравнително нов магистрален участък е в такова катастрофално състояние?

Отговорът е елементарен. Това е резултат от сбърканата политика на правителството в този емблематичен за него сектор. Опитите Му да докаже, че може да строи евтино пътища у нас, всъщност излизат солено на българските граждани. Оставяме настрана вихрещата се корупция. В търговете фирмите строители се надцакват с безумно ниски оферти, а след това резултатът е некачествени пътища, които много скоро след откриването им отново трябва да се ремонтират. Така властта на практика доказва, че на брашното е евтина, а на триците - скъпа. Проблемът не е в изпълнителите на проектите, защото те са поставени пред дилемата да предлагат изключително ниски цени или да останат без поръчки. Още през далечната 2011 г. социалистите алармираха, че тези лотове от аутобана се строят с некачествени материали, че в основата на пътя реално се полага пепел, което ще бъде пагубно при експлоатацията на трасето. Тогава бяха изкарани едва ли не национални предатели. "Предатели", чиято правота животът доказва днес.

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 610

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 633

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 665

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 610

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 627

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 685

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 653

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 551

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 750

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 670

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 695

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ