01 Ноември 2024петък02:19 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

БДЖ няма пари да поддържа новите си влакове

автор:Дума

visibility 830

През 2009 година БДЖ са закупили нови влакове, които обаче към днешна дата не могат да поддържат. По този начин създават дългове. Така депутатът от БСП Георги Свиленски коментира пред Радио Фокус тежката ситуация в българските железници.
Припомняме, че вчера от левицата призоваха транспортният министър Ивайло Московски да уволни сегашното ръководство на БДЖ. В противен случай, обявиха, че ще поискат оставка на министъра.

Свиленски коментира още, че когато Московски е поел министерството, е бил коректен с обявените 850 млн. лева дългове на дружеството. Премълчал е обаче част от истината за закупените нови влакове. Социалистът предупреди, че ако политиката на управление на БДЖ не се промени, дълговете ще се увеличават, а железниците ще са неспособни да извършват основната си дейност.
Ще има дружество, което ще бъде с намалени дългове, но няма да има БДЖ, обясни Свиленски. По думите му проблемът не е в дълговете, а в управлението на тези дългове. Нужно ни е работещо БДЖ, което да предоставя качествени услуги на обществото и постепенно да се погасяват дълговете, категоричен бе левият депутат.
В момента БДЖ е блокирано - има спиране на абсолютно всички ремонти, спиране на всички разходи, отпадане на разписания и спиране на влакове само и само да се намалят дълговете, описа ситуацията Свиленски. Всички тези управленчески решения няма как да са еталон за адекватна ръководна политика, заключи социалистът.

7200 лекари в Словакия подадоха оставки

автор:Дума

visibility 440

/ брой: 208

Шефът на ВАС се гласи да остане на поста си

автор:Дума

visibility 566

/ брой: 208

Едва 8,7% от учениците могат да различат факт от мнение

автор:Дума

visibility 572

/ брой: 208

Бизнес климатът у нас се влошава

автор:Дума

visibility 580

/ брой: 208

Газът поскъпва с 8% в началото на зимата

автор:Дума

visibility 472

/ брой: 208

Wizz Air спря полетите от София до Женева и Лисабон

автор:Дума

visibility 540

/ брой: 208

Високо темпо на руското настъпление

автор:Дума

visibility 556

/ брой: 208

Скопие с ново условие за конституцията

автор:Дума

visibility 634

/ брой: 208

Опозицията в Албания блокира страната

автор:Дума

visibility 505

/ брой: 208

Ценоразпис за власт

автор:Таня Джаджева

visibility 514

/ брой: 208

Махалото вляво и дясно

автор:Александър Симов

visibility 593

/ брой: 208

Ако зависеше от българите, Тръмп би спечелил вота в САЩ

автор:Дума

visibility 543

/ брой: 208

Не е фокус, а нови политики

visibility 557

/ брой: 208

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ