07 Август 2024сряда15:25 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Връщат бутоните в колите

/ брой: 49

автор:Дума

visibility 354

Безопасността на автомобилите в Европа ще се оценява по броя на бутоните в купето. Асоциацията Euro NCAP, която прави краш тестовете, подготвя нов протокол за оценка, който ще включва задължителното наличие на физически контрол. Всеки автомобил ще трябва да има минимум бутони и лостчета за аварийни светлини, мигачите, клаксон, за чистачките и повикване на спешна помощ. Без тях няма да е възможно да се постигне най-висок рейтинг на безопасност и производителите ще трябва да се върнат към традиционните превключватели.
Асоциацията Euro NCAP ще представи нов протокол за оценка на безопасността на превозните средства през януари 2026 г., един от ключовите моменти в който ще бъде наличието на бутони за физически контрол. Манията по дисплеите отдавна е основен проблем в индустрията. Шофьорите често трябва да откъснат очи от пътя, докато търсят желания елемент от менюто, но въпреки това производителите продължават да използват сензорни панели, защото са евтини
Екраните също така правят интериора по-шик и в Китай броят на дисплеите е по-важен от мощността или динамиката на самата кола. Директорът по развитие на Euro NCAP Матю Ейвъри казва, че в бъдеще, за да постигнат най-висок рейтинг, компаниите ще трябва да запазят физическия контрол поне на основните функции.

Осем пъти повече коли върнати от преглед

автор:Дума

visibility 206

/ брой: 149

НКЖИ с нов изпълнителен директор

автор:Дума

visibility 234

/ брой: 149

Иран прави коалиция срещу Израел

автор:Дума

visibility 228

/ брой: 149

САЩ осуетили покушение срещу Путин и Белоусов

автор:Дума

visibility 207

/ брой: 149

70 евродепутати не искат Унгария в Шенген

автор:Дума

visibility 174

/ брой: 149

Нова Зеландия отменя зелени политики

автор:Дума

visibility 170

/ брой: 149

Лекари като таксиджии

автор:Аида Паникян

visibility 242

/ брой: 149

Велико самочувствие

visibility 235

/ брой: 149

Опасният Зеленски

автор:Юри Михалков

visibility 273

/ брой: 149

Глобален срив на фондовите пазари

автор:Дума

visibility 211

/ брой: 149

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ