12 Септември 2024четвъртък18:34 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Връщат бутоните в колите

/ брой: 49

автор:Дума

visibility 429

Безопасността на автомобилите в Европа ще се оценява по броя на бутоните в купето. Асоциацията Euro NCAP, която прави краш тестовете, подготвя нов протокол за оценка, който ще включва задължителното наличие на физически контрол. Всеки автомобил ще трябва да има минимум бутони и лостчета за аварийни светлини, мигачите, клаксон, за чистачките и повикване на спешна помощ. Без тях няма да е възможно да се постигне най-висок рейтинг на безопасност и производителите ще трябва да се върнат към традиционните превключватели.
Асоциацията Euro NCAP ще представи нов протокол за оценка на безопасността на превозните средства през януари 2026 г., един от ключовите моменти в който ще бъде наличието на бутони за физически контрол. Манията по дисплеите отдавна е основен проблем в индустрията. Шофьорите често трябва да откъснат очи от пътя, докато търсят желания елемент от менюто, но въпреки това производителите продължават да използват сензорни панели, защото са евтини
Екраните също така правят интериора по-шик и в Китай броят на дисплеите е по-важен от мощността или динамиката на самата кола. Директорът по развитие на Euro NCAP Матю Ейвъри казва, че в бъдеще, за да постигнат най-висок рейтинг, компаниите ще трябва да запазят физическия контрол поне на основните функции.

БСП не се хвана в капана на Борисов

автор:Дума

visibility 511

/ брой: 174

Общините скочиха срещу такса смет, отлагат реформата с 1 година

автор:Дума

visibility 405

/ брой: 174

Румен Радев ще посети Виетнам до края на годината

автор:Таня Глухчева

visibility 402

/ брой: 174

България е най-бедната страна в ЕС, а с най-скъпата храна

автор:Дума

visibility 373

/ брой: 174

БАБХ проверява спешно столове и бюфети в училищата

автор:Дума

visibility 424

/ брой: 174

Търговският дефицит расте с близо една трета към края

автор:Дума

visibility 333

/ брой: 174

Производството на ток у нас намалява

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 174

Скопие ще преговаря, но като член на ЕС

автор:Дума

visibility 467

/ брой: 174

Няма нужда от търговска война

автор:Дума

visibility 469

/ брой: 174

Лондон свива помощите за горива през зимата

автор:Дума

visibility 389

/ брой: 174

Накратко

автор:Дума

visibility 1127

/ брой: 174

Комедиантът

автор:Александър Симов

visibility 1020

/ брой: 174

Геноцид

автор:Барбара Пейчинова

visibility 1190

/ брой: 174

Има ли шанс Харис?

автор:Таня Глухчева

visibility 796

/ брой: 174

Съдебната реформа – абсолютно безпредметен израз

visibility 375

/ брой: 174

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ